- Când vă gândiți la următoarea categorie, care este cea mai bună marcă care vă vine în minte? Ne referim la cea în care aveți cea mai mare încredere sau la cea care are cea mai bună reputație în categorie.
- În afară de cea mai bună marcă pe care ați ales-o, ce brand considerați a fi al doilea cel mai bun din categorie?
Samsung Electronics pe primul loc în „Top 1000 de mărci din Asia”
Compania Samsung Electronics a fost aleasă cea mai bună marcă din Asia în 2018 pentru al șaptelea an consecutiv, potrivit rezultatelor anchetei anuale „Top 1000 Brands” realizată de CampaignAsia în colaborare cu Nielsen Company – un conglomerat americano-olandez, cu sediul la New York, prezent în peste 100 de țări. Pe locul doi în acest clasament a fost Apple, pe locul trei Panasonic și pe locul patru Sony. Locul cinci a fost ocupat de Nestle.
Clasamentul – a acoperit 17 categorii majore de produse, inclusiv automobile, restaurante, retail, F & B și electronice de consum, media și telecomunicații și 79 subcategorii, pentru a evalua valoarea mărcii. Top-ul se bazează pe informațiile de la consumatori și oferă o măsură clară a celor mai apreciate mărci de astăzi din Asia.
„Compania Samsung este extrem de onorată să primească acest premiu încă o dată„, a declarat Steve Lee, președinte și CEO al Samsung Electronics South East Asia & Oceania. „Pe măsură ce continuăm să creștem ca marcă, Samsung își menține angajamentul de a continua să inoveze spre crearea de noi posibilități și experiențe pentru consumatorii noștri prin intermediul produselor și serviciilor noastre„.
Sondajul a cuprins 13 piețe: Australia, China, Hong Kong, India, Indonezia, Japonia, Malaezia, Filipine, Singapore, Coreea de Sud, Taiwan, Thailanda și Vietnam.
Pentru a asigura o reprezentare corectă pentru acest studiu, sondajul a vizat vârsta, sexul și venitul lunar al gospodăriei, pentru a face sondajul cât mai reprezentativ și rezultatele cât mai elocvente. Cercetarea se bazează pe răspunsurile a 400 de respondenți pentru fiecare piață, cu excepția Indiei și a Chinei unde participanții au fost în număr de 800 și, respectiv, 1200 de persoane.
Participanții au dat răspunsuri la următoarele întrebări: