Peste 57% dintre clienți din Europa și-au schimbat Galaxy Note 7 -le

975

Programul Samsung de schimbare a lui Galaxy Note 7 este în plină desfășurare pe tot globul.

Oamenii care au cumparat deja smartphone-ul sunt îndemnați să returneze dispozitivul potențial defect pentru a primi unul nou sau pentru a obține o rambursare.

Lucrurile par să  meargă destul de bine pe unele piețe precum Singapore, în care aproximativ 80% dintre clienții au schimbat deja Samsung Galaxy Note 7, dar asta, probabil, din cauza numărului redus de unități care au fost vândute în această țară.

Samsung a raportat la începutul acestei săptămâni că peste 60% dintre clienții săi din Statele Unite ale Americii au schimbat Galaxy Note 7, în doar câteva zile după ce unitățile de înlocuire a sosit în țară.

Acum, Samsung a informat că în Europa, clienții posesori de terminale Galaxy Note 7, sunt un pic în urmă atunci când trebuie să schimbe unităților lor.

Peste 57% s-au decis până acum să beneficieze de programul de schimb disponibil în toate țările europene. Declarația oficială menționează, de asemenea, că 90% dintre clienții care au comandat Galaxy Note 7 în Europa, s-au decis să aștepte o unitate de înlocuire, în timp ce 3% au ales un alt smartphone Samsung în schimb.

Samsung estimează că programul de schimb va fi finalizat cu succes până la începutul lunii octombrie, acesta fiind, probabil, unul dintre motivele pentru care Samsung Galaxy Note 7 este așteptat să fie scos din nou la vânzare în Europa de la 28 octombrie.

Mai multe informații care provin de la Samsung Electronics indică faptul că consumatorii din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia rămân loiali brandului, că 61% dintre cei intervievați au declarat că programul de schimb nu a schimbat percepția lor față de Samsung, în timp ce 15% au declarat că acum au chiar mai multă încredere în brandul Sud Corean.