Apple a redus comenzile de ecrane pentru iPhone X, de la Samsung

1416

În timp ce Samsung și Apple luptă cu înverșunare pe piața smartphone-urilor, în spatele ușilor închise cele două firme au o bună relație furnizor-client. Samsung Electronics fiind unul dintre cei mai mari furnizori de componente pentru Apple Inc.. Samsung Display este singurul furnizor de afișaje OLED pentru iPhone X și se așteaptă să obțină venituri de aproximativ 22 miliarde de dolari din vânzarea de panouri OLED către dispozitivele iPhone în 2018.

Firește, orice încetinire a vânzărilor de iPhone-uri din parte firmei Apple va avea un impact negativ asupra veniturile companiei Samsung, chiar dacă aceasta este benefică pentru afacerea vânzărilor de telefoane Samsung. Chiar dacă Samsung continuă să atenueze impactul potențial al scăderii vânzărilor lui iPhone X asupra veniturilor sale, rapoartele de pe piață se referă în fiecare zi la comenzile Apple de reducere a componentelor de la Samsung Display pentru iPhone X.

Potrivit informațiilor, Samsung Display a informat partenerii săi luna trecută că va reduce volumul de piese pe care le cumpără pentru a face afișajele OLED pentru iPhone X. Samsung Display a venit cu noi cifre pentru parteneri, prin care a redus unele comenzi cu până la 50% față de estimările inițiale. Conform celor mai recente previziuni, Samsung Display va reduce comenzile parțiale de la 40 de milioane de unități la 20 de milioane, pentru trimestrul unu 2018. Se așteaptă ca scăderea comenzilor să continue și în a doua jumătate a anului.

Se pare că Apple nu intenționează să plaseze comenzi suplimentare pentru iPhone X în a doua jumătate a acestui an. Nu este deloc surprinzător faptul că Apple ar dori să producă și să vândă mai multe dintre iPhone-urile sale noi. Cu toate acestea, Apple tinde să păstreze modelele mai vechi de pe piață oferindu-le la prețuri mai mici decât cele mai noi dispozitive.

Publicația sud-coreeană ETNews citează un reprezentant al unui producător de componente pentru Samsung Display care spune: „Suma comenzilor este redusă cu aproape 50% și nu există comenzi programate pentru a doua jumătate a acestui an„.”Pentru că a scăzut numărul de comenzi mai mult decât de obicei, credem că lipsa de vânzări a iPhone-ului X, afectează numărul de comenzi pe care le primim„.

Scăderea comenzilor în prima jumătate a anului este o tendință comună, deoarece este de obicei un sezon de vânzări mai slab, iar companiile tind să lanseze produse noi în a doua jumătate a anului pentru a viza trimestrul de vacanță.

S-ar putea să existe un alt motiv pentru care Apple poate reduce comenzile pentru Samsung Display. Apple vrea să-și reducă pur și simplu dependența de Samsung cu afișajele OLED.

Alte informații au sugerat că Sharp și Japan Display vor încerca să câștige comenzi de la Apple în a doua jumătate a acestui an. Ar fi logic ca societatea să-și diversifice lanțul de aprovizionare pentru cea mai importantă componentă a smartphone-ului său emblematic și acest lucru se va întâmpla în mod evident pe seama companiei Samsung.

Sharp este o firmă japoneză producătoare de produse electronice. Numele vine de la unul din primele produse inventate de fondator, Tokuji Hayakawa, creionul mecanic Ever-Sharp („mereu ascuțit”) în 1915. Printre produsele firmei: primul calculator cu tranzistori (1964), primul calculator cu ecran cu cristale lichide (1973), primul telefon mobil cu cameră foto (2000).

Conform unor parteneri ai Apple care au dorit să știe care este viitorul lui iPhone X, compania americana ar intenționa să oprească producția telefonului iPhone X în cea de-a doua jumătate a anului 2018.

SURSĂSamMobile