Apple și Samsung pe primele locuri în SUA în satisfacția a clienților

176
Apple si Samsung pe primele locuri in SUA in satisfactia a clientilor
Sursa foto: androidauhority.com

American Customer Satisfaction Index Survey (ACSI) publică anual un studiu privind satisfacția clienților din SUA în privința anumitor produse. ACSI a publicat recent studiul său privind satisfacția clienților în privința telefoanelor mobile pentru perioada 2022-2023. Apple și Samsung sunt în frunte, cu un ușor avans pentru Apple față de anul trecut. Anul trecut, Samsung și Apple au fost la egalitate.

În fiecare an, American Customer Satisfaction Index (ACSI) publică un raport despre opiniile clienților privind cele mai bune smartphone-uri din Statele Unite. Anul trecut, am văzut că opiniile americanilor despre Apple și Samsung au fost egale. Fiecare companie a primit un punctaj de 80/100. Cu toate acestea, raportul ACSI 2022-2023 spune o poveste ușor diferită.

Apple și Samsung în satisfacția clienților din SUA

Acum americanii cred că Apple face o treabă ceva mai bună, deoarece scorul său a urcat la 81/100. Samsung, din păcate, a rămas tot la 80/100. Aceasta înseamnă că, oficial, sentimentul consumatorilor față de Apple este mai puternic decât față Samsung, cel puțin în SUA. În schimb telefoanele Samsung 5G ocupă primul loc în sondajul ACSI privind satisfacția clienților în SUA.

Pentru aceste rezultate, ACSI a chestionat 15.881 de clienți, aleși la întâmplare și contactați prin e-mail între aprilie 2022 și martie 2023. Interesant este că Google a crescut ușor la fel ca și Apple. Anul trecut, Google a avut un scor de 77/100, dar a reușit un punctaj de 78/100 anul acesta. Între timp, Motorola a scăzut semnificativ în acest an la 75/100, la fel și companiile din categoria „Toți ceilalți”. Această ultimă categorie include jucători mai mici din SUA, inclusiv OnePlus, TCL, Nokia etc.

TCL este o companie chineză de electronice fondată în 1981. Proiectează, dezvoltă, produce și vinde produse de larg consum, inclusiv televizoare, telefoane, aparate de aer condiționat, mașini de spălat, frigidere și aparate electrice mici.

Pentru prima dată, în studiul ACSI 2022-2023, rezultatele arată că satisfacția clienților pentru telefoanele 5G este mai mare decât pentru cele non-5G. ACSI a înregistrat un un scor de 80/100 pentru primele și 72/100 pentru cele din urmă. Acest lucru are sens, deoarece majoritatea telefoanelor cumpărate de americani sunt capabile 5G în acest moment, potrivit AndroidAuthority. Apple și Samsung sunt pe primul loc în satisfacția clienților la telefoanele 5G. Ambele companii au obținut un scor de 81/100. Au fost urmate de Google 80/100 și Motorola 76/100.