Audiență uriașă pentru lansarea online Samsung Galaxy Unpacked

559
Sursa Foto: Lim Jeong-yeo /The Korea Herald

Samsung a lansat în 5 august o adevărată galaxie de noi stele, unele mai strălucitoare ca altele. Au fost lansate Galaxy Note 20, Galaxy Note 20 Ultra, Galaxy Tab S7, Galaxy Tab S7+, Galaxy Watch 3 și Galaxy Buds Live. Samsung Galaxy Unpacked a fost organizat online și urmărit de peste 56 de milioane de spectatori în toată lumea.

Mai multe evenimente cu astfel de lansări online sunt luate în calcul și de alte companii din domeniu. Toate marile firme caută modalități noi de lansare în contextul pandemiei de COVID-19 care continuă. În urma succesului Samsung Galaxy Unpacked o lansare online este o modalitate de a elimina restricții în privința distanțării fizice.

Este posibil ca Samsung să mai organizeze astfel de evenimente în viitor

Primul eveniment Galaxy Unpacked online a atras un număr de peste 56 de milioane de telespectatori din întreaga lume. Samsung a lansat noile dispozitive arătând lumii noua cale pe care o va urma în privința lansărilor în epoca post-COVID-19. Potrivit unui comunicat al companiei Samsung, numărul total de spectatori care au urmărit evenimentul transmis în direct din Coreea prin diferite canale online a fost de 56 de milioane. Pe YouTube, numărul spectatorilor a atins 450.000 în timpul transmisiei de 100 de minute.

În comparație cu evenimentele tradiționale offline neambalate care invită sute de oficiali din industria mobilă și mass-media mondială la New York sau San Francisco, mulți au urmărit cu atenție dacă evenimentul online fără precedent se va dovedi eficient. Cifrele s-au dovedit mai bune decât se aștepta toată lumea, conform The Korea Herald. A fost o ușurare pentru Samsung, dar și pentru celelalte companii, faptul că a fost găsită o modalitate de a introduce noi produse în industria mobilă.

Online și offline sunt stările de a fi conectat, respectiv deconectat de la, o rețea de Intrenet sau un sistem de comunicare, de energie etc. cuvintele vin din limba engleză. În secolul XIX, termenul „on line” a fost utilizat în mod uzual în ​​industria feroviară și în industria telegrafică.

Spre deosebire de evenimentele anterioare offline, streaming-ul online Galaxy Unpacked a permis telespectatorilor să se concentreze pe graficele computerizate ale noilor produse. În acest fel și prezentatorii au fost mai eficienți în descrierea detaliilor fiecărui gadget.

Păreri pro și contra acestui eveniment online

Una dintre părțile bune ale evenimentului a fost difuzarea tehnicii grafice care mi-a atras cel mai mult atenția”. A spus un telespectator în vârstă de 29 de ani din Seul.

Un blogger coreean care a fost invitat în trecut la evenimentele Galaxy Unpacked a spus: „În timpul evenimentelor offline participanții au fost destul de distrași. Ei au trebuit să vadă noile produse de departe pe scena unde au fost prezentate. La evenimentul online am putut să mă concentrez mai bine pe fiecare produs”.

Unii telespectatori au avut și remarci negative la adresa evenimentului virtual Galaxy Unpacked. Au spus că au văzut același tipar de explicații tehnologice la fiecare din cele cinci produse. Unii și-au exprimat, de asemenea, dezamăgirea pentru trupa pop coreeană BTS în timpul unboxing-ului Samsung Galaxy Z Fold 2.

Samsung a spus că rămâne pozitiv cu privire la organizarea unor evenimente online Galaxy Unpacked similare. „Există posibilitatea de a folosi ceea ce am folosit pentru evenimentul de acum și pentru alte ocazii în viitor”. A declarat un oficial Samsung.