Serviciul de auto-reparare Samsung Self-Repair disponibil în Coreea

234
Samsung Self-Repair
Sursă foto: via Samsung Global Newsroom

Serviciul de auto-reparare Samsung Self-Repair a fost până acum disponibil doar în Statele Unite, unde a fost lansat anul trecut. Acum Samsung Electronics a lansat acest program de servicii de auto-reparare și în Coreea de Sud. Momentan sunt include în acest program produse cheie, inclusiv smartphone-uri, laptopuri și televizoare Galaxy. Samsung nu a declarat când alte țări vor primi acest serviciu.

În cadrul programului, gigantul tehnologic permite consumatorilor să cumpere piese și instrumente online pentru a-și repara singuri dispozitivele fără a fi nevoiți să viziteze un centru de service. Primele telefoane pentru serviciul Samsung Self-Repair includ smartphone-urile din seria Galaxy S20, seria Galaxy S21 și seria Galaxy S22. Mai sunt incluse laptopurile Galaxy Book Pro și trei televizoare de 32 de inch. Samsung a spus că piesele de vânzare au fost alese în funcție de cât de des sunt aduse dispozitivele pentru reparații la centrele de service.

Samsung Self-Repair se va extinde și în alte țări

Mai multe detalii specifice despre modele și piese, precum și manuale și ghiduri video pot fi găsite pe site-ul oficial al companiei. Samsung a adăugat că intenționează să extindă serviciul în faze pentru a include mai multe produse. Samsung va extinde acest program Samsung Self-Repair și în alte țări, dar deocamdată nu a fost făcut public un program pentru acest lucru.

Clienții care vor dori să-și repare propriile produse trebuie să examineze mai întâi informațiile aferente și măsurile de precauție disponibile pe pagina noastră de pornire înainte de a face acest lucru”, a spus compania, potrivit The Korea Herald.

The Korea Herald este un ziar de limba engleză ce apare zilnic în Coreea alături de The Korea Times și Coreea JoongAng Daily. A fost fondat în 1953. The Korea Herald este unul dintre cele mai citite și cele mai importante ziare din Coreea.

În special, clienții se pot bucura de compatibilitatea aplicațiilor din domeniu în avantajul lor. Aplicația Samsung Self-Repair Helper îi va ajuta pe utilizatori să se asigure că piesele noi funcționează după finalizarea reparațiilor. Apoi aplicația Samsung Members poate verifica eventualele anomalii.

Programul vine, de asemenea, cu beneficii, cum ar fi rambursări ecologice ale depozitului pe care clienții le pot primi la returnarea pieselor vechi și înlocuite printr-un centru de service sau livrare. Piesele vechi vor fi reciclate sau aruncate de către companie după inspecție.

Vom extinde opțiunile pentru clienții noștri prin acest nou program de auto-reparare Samsung Self-Repair. Vom continua să îmbunătățim permanent capacitatea de reparare a produselor noastre”. A declarat Roh Tae-moon, șeful Mobile Experience la Samsung Electronics.