Sunt tot mai multe persoane care ne întreabă de ce Samsung?

Simplu. Samsung este ghidat de o filozofie simplă, valori puternice și standarde etice înalte care ne ghidează în munca noastră în fiecare zi. În tot ceea ce facem, ne străduim pentru a ajuta oamenii să trăiască o viață mai bună. Am citat din filozofia firmei Samsung.

Deci, de ce Samsung?

Pentru că: Samsung este dedicat dezvoltării unor tehnologii inovatoare și unor procese eficiente care să creeze noi piețe, să îmbogățească viața oamenilor și să continue să facă din Samsung un lider mondial digital.

Pentru că: De mai mult de 80 de ani, Samsung a fost în fruntea inovației. Descoperirile firmei, invențiile și produsele inovatoare au contribuit la modelarea istoriei revoluției digitale. Compania Samsung a fost destinată pentru măreție din prima zi, sau cel puțin fondatorul ei a crezut acest lucru. Și a ajuns să fie recunoscută în toată lumea.

Pentru că: De la fondarea sa în 1938, Lee Byung-Chul credea că noua sa companie este începutul a ceva mult mai mare. Alegerea numelui companiei a reflectat această ambiție. Samsung în limba coreeană înseamnă trei stele. Astăzi Samsung este o firmă de mult mai multe stele, o adevărată Galaxie.

Pentru că: De la o companie cu patruzeci de angajați care se ocupa de produse cultivate pe plan local și de fidea, firma a ajunsa de-a lungul anilor să evolueze semnificativ în foarte multe domenii care trec cu mult de electronică și telefoane mobile. Povestea companiei Samsung este una foarte interesantă, presărată de coborâri dar mai ales de urcușuri.

Pentru că: Firma sud-coreeană are azi aproximativ 500.000 de angajați, 80 de companii, dintre care 60 cotate la bursă și produce printre altele: îmbrăcăminte, automobile, produse chimice, electronice de consum, componente electronice, echipamente medicale și medicamente, semiconductori, dispozitive SSD, DRAM, smartphones, nave, echipamente de telecomunicații și electrocasnice.

Pentru că: Standardul de calitate al produselor sale au adus pe Samsung în topul mondial al vânzărilor de telefoane mobile, de televizoare și de electrocasnice.

Pentru că: Samsung Electronics, așa cum o știm astăzi a început cu o schimbare majoră de filozofie în 1993. Samsung a fost implicată în electronice și industria de telefonie mobilă de mai multe decenii, în 1993, președintele companiei, Lee Kun Hee, a impus o nouă filozofie de management, care a încurajat calitatea produsului ca fiind unul dintre principiile sale de bază. De fapt, el a încurajat personalul său să „schimbe totul, cu excepția familiei lor” în scopul de a promova în continuare altă noțiune – calitatea.

Ca urmare a acestui fapt, epoca de „management nou” va începe cu adevărat și a fost marcată de o creștere rapidă și de succes la nivel mondial, ceva care a continuat să crească anii următori. Așa că fanii de azi pot să mulțumească lui Lee Kun Hee pentru produsele de care se bucură astăzi. Și, din acea zi, gigantul high-tech a venit permanent cu noi premiere în industria electronică dar și în celelalte ramuri în care activează.

Care a fost cheia oricărui produs câștigător? Calitatea!

Asta ajută cu siguranță, dar, în realitate, lansarea pe piață este de multe ori la fel dacă nu mai importantă. Puteți avea cel mai bun produs realizat vreodată, dar dacă nimeni nu știe despre el, nu va conta. În scopul de a menține Samsung pe radarul publicului, compania pune un accent deosebit pe publicitate, poate mai mult decât oricine altcineva. Cât de mult? În 2013 au fost de aproximativ 4 miliarde $ pentru publicitate. Asta e, în plus față de încă 5 miliarde $ cheltuite în „comercializare în general”.

Pentru că: Samsung donează aproximativ 100 de milioane de dolari pe an către Centrul Medical Samsung, un furnizor de servicii medicale non-profit fondat de Samsung în 1994. Centrul Medical încorporează Spitalul Samsung Seul, Spitalul Kangbook, Spitalul Changwon și Centrul de Cancer Samsung, cel mai mare centru de cancer din Asia.

Pentru că: Samsung sponsorizează evenimente culturale, medicale și sportive la nivel mondial, fiind sponsorul Comitetului Internațional Olimpic.

Și mai sunt numeroase Pentru că….

Dar astăzi este tot mai dificil să să vii cu ceva inovativ cu ceva revoluționar și în general cu soluții inteligente la problemele de care ne lovim zilnic. Lumea este tot mai pretențioasă, dar suntem siguri că Samsung are permanent un as pe mânecă și nu se va opri aici.

După atâțea ani în care Samsung a adus cele mai noi și ingenioase tehnologii, și a ajuns la un standard foarte înalt de calitate și a creat numeroase oportunități de carieră pentru un număr impresionant de oameni, Samsung nu se va opri. Liderii companiei au un spirit vizionar, competitiv dar și școala înaintașilor, aduc permanent lângă ei oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceleași valori. Viitorul sună bine pentru Samsung.

Fie că ești fan Samsung sau nu, este destul de clar că Samsung are un trecut interesant, a avut și are partea sa de succese, a avut și eșecuri, dar toate acestea au adus pe Samsung acolo unde este astăzi.

Pentru că: Sloganul Samsung este „Inspire the World, Create the Future