- Evoluția comportamentului comercial – cumpărături în vrac o dată / de două ori pe săptămână la supermarketuri și prin aplicații online pentru cumpărături.
- Obiceiuri alimentare – o atenție sporită acordată bucătăriilor și diversificarea ingredientelor pentru o viață sănătoasă.
- Connected Living – familiile cumpără tot mai mult aparate inteligente conectate care comunică între ele.
Samsung a lansat noile Family Hub, frigidere din generația următoare
Samsung a crezut întotdeauna în dezvoltarea de produse care să ușureze viața consumatorilor, prin lansarea celor mai noi tehnologii și inovații. Samsung India a prezentat noua generație de frigidere – Family Hub integrată IoT. Introducerea Family Hub va revoluționa total modul în care percepem un frigider și va stabili un nou standard pentru viața de familie. În materie de electrocasnice, Samsung ridică permanent ștacheta.
Câștigătoare al premiului Best of Innovation, frigiderele Family Hub asigură o experiență de neuitat cu ecranul tactil de 21,5 inch și controlul vocal Bixby. Frigiderele permit consumatorilor să facă ceea ce părea inimaginabil în trecut, să facă mult mai mult decât ceea ce făceau în mod regulat cu un frigider.
„Family Hub oferă foarte multe funcții inteligente, care permit utilizatorilor să facă lucruri ce nu le puteau face înainte. Acestea includ sincronizarea stocării alimentelor și menținerea membrilor familiei mai bine conectați și organizați. Frigiderele din această gamă sunt mai intuitive și inteligente, cu adăugarea controlului vocal Bixby și integrarea lor cu ecosistemul Samsung SmartThings IoT„, a declarat Saurav Katyal, directorul Consumer Electronics Business, Samsung India.
Piața se adaptează rapid la digitizare ca rezultat al unei baze mari de utilizatori de internet și se estimează că va crește în mod continuu. Drept urmare, stilul de viață al familiei moderne trece prin următoarele transformări: