Seria Galaxy A menține Samsung pe primul loc în Orientul Mijlociu și Africa

687
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung a fost cel mai influent furnizor de smartphone-uri din Orientul Mijlociu și Africa la sfârșitul celui de-al treilea trimestru al anului 2019, potrivit unei informații recente de la Counterpoint Research. Dispozitivele mobile ale companiei au reprezentat 29% din piața din Africa și Orientul Mijlociu, conform SamMobile. Acolo seria Galaxy A s-a bucurat de un succes extraordinar, atingând un nivel ridicat de vânzări.

Samsung Galaxy A10 și Galaxy A20 au fost două dintre cele mai căutate și cumpărate smartphone-uri din zonă și au contribuit în mare măsură la succesul Samsung în Q3 2019. Aceasta nu este neapărat o mare surpriză, dat fiind că Galaxy A10 a fost cel mai vândut smartphone Samsung din Q3 și la nivel global.

Samsung Galaxy A10 cel mai bine vândut în Africa și Orientul Mijlociu

În aceste piețe emergente, cum ar fi țările din Africa și Orientul Mijlociu, se vând mai greu telefoanele premium cum mai multe funcții inteligent. Smartphone-urile Samsung din seria Galaxy Note 10, Galaxy S10 sau frații lor mai mici se vând mai greu din cauza puterii de cumpărare mai mici. În același timp, smartphone-uri de genul Galaxy A20 sau în special Galaxy A10 este un dispozitiv adecvat acestei zone, un telefon bun și ieftin.

Companiile din China nu au mare succes în orientul Mijlociu și Africa. Al doilea cel mai popular producător de pe aceste piețe a fost Tecno Mobile (OEM) din China. Acesta a reușit să depășească pe Huawei. Un OEM este o companie care produce componente și echipamente care pot fi comercializate de un alt producător. Și, în afară de Huawei, care nu pare să reprezinte o amenințare în acest moment. Samsung nu se confruntă cu o opoziție puternică față de rivalii chinezi, așa cum se întâmplă pe alte piețe. Xiaomi, VIVO și OPPO încă nu au intrat în aceste regiuni.

Orientul Mijlociu este o zonă geografică situată în sudul și estul Mării Mediterane, care se întinde până în Golful Persic. Include printre altele Arabia Saudită, Armenia, Azerbaijan, Bahrain, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Iran, Turcia, Irak, Israel, Iordania, Kuweit, Liban, Oman, Qatar, Siria și Yemen.

Piața smartphone-urilor a crescut cu 2% în Orientul Mijlociu și Africa în trimestrul trei din 2019. Deși aceasta nu este o cifră imensă, arată că rata de adopție a smartphone-urilor este în creștere. Acestea fiind spuse, este destul de benefic pentru Samsung să se stabilească ca marca smartphone pe piețele emergente. Cu seria Galaxy A (2019), gigantul tech a reușit acest lucru. Recunoașterea și loialitatea mărcilor face mult, iar prezența timpurie în zonă a companiei Samsung va fi o mare bilă albă pentru companie.