Acasă Stiri Smartphone-ul Galaxy On6 lansat în India cu Infinity Display

Smartphone-ul Galaxy On6 lansat în India cu Infinity Display

Samsung a prezentat oficial pe Galaxy On6 pentru piața indiană și, așa cum era de așteptat, introduce Infinity Display pentru seria On pentru prima dată. Galaxy On6, care este în esență un smartphone Samsung Galaxy J6 revigorat, se va comercializa prin magazinul online Samsung și Flipkart de la 5 iulie.

În afară de ecranul Super AMOLED de 5,6 inch cu un raport de aspect de 18,5: 9 și o rezoluție de 1480 x 720 pixeli, Samsung Galaxy On6 dispune și de un procesor Octa-core Exynos 7870, memorie RAM de 4 GB, stocare de 64 GB – extensibilă cu un microSD până la 256 GB. Smartphone-ul este alimentat de o baterie de 3.000 mAh. Dispune, de asemenea, de o cameră principală la spate de 13 MP, o cameră cu auto-focus de 8 MP frontal, o mufă pentru căști de 3,5 mm, un senzor de amprentă digitală și rulează sistemul de operare Android 8.0 Oreo din cutie.

De la Samsung Galaxy A6 și A6+ la Galaxy J6 și J8, ecranul Infinity Display a ajuns încet până la smartphone-urile companiei Samsung de la mijlocul gamei mid-range. Samsung Galaxy On6, care vine în culoarea albastră sau neagră, va fi inițial la un preț promoțional de 14.490 rupii, echivalentul a 211 $, dar în cele din urmă va ajunge și se va stabili la 15.490 rupii, aproximativ 225 dolari.

Interesant, compania va vinde numai online acest smartphone, într-un efort de a concura mai bine cu mărcile chinezești care au o prezență online puternică în India. Xiaomi este o astfel de marcă și este în prezent lider de piață cu o cotă de piață de 30,3%. Samsung deține în prezent 25,1% din piața smartphone-urilor din India, în timp ce OPPO este al treilea, cu o cotă de piață de 7,4%.

OPPO – Oppo Electronics Corporation, este o companie chinezească de electronică de consum, fiind cunoscută pentru producția de telefoane inteligente, playere Blu-ray și alte dispozitive electronice. Ca producător de telefoane inteligente, Oppo a fost pe primul loc în China în 2016 și pe locul 4 în lume.

Conform companiei sud-coreene, disponibilitatea sa numai online va ajuta la menținerea prețului smartphone-ului Galaxy On. Samsung, de asemenea, intenționează să lanseze o campanie online înainte de lansarea dispozitivului pentru a trezi interesul pentru acest telefon.

Stiri

Iată cum arată Galaxy S21 Olympic Edition în viața reală, este drăguț

Modelul Samsung Galaxy S21 Olympic Edition nu este la fel de exclusivist ca predecesorii săi. Adică și noi muritorii de rând, care...

GPU AMD integrat în Exynos 2200 cu 30% mai rapid decât modelul actual

Următorul procesor Samsung Exynos, care va echipa cel mai probabil seria Galaxy S22, va avea un GPU puternic. Fabricat de AMD cu...

Prețurile monitoarelor de jocuri Samsung Odyssey G3, G5 și Odyssey G7

Samsung a lansat de două zile patru noi monitoare de jocuri din seria Odyssey 2021, dar nu a dat informații despre preț...

Cum să conectați căștile sau căștile Bluetooth la ceasurile Galaxy Watch 3

Ceasurile inteligente de astăzi nu sunt doar dispozitive de sănătate, sunt ceasuri extrem de avansate cu multe caracteristici remarcabile. În urmă cu...

Samsung va prezenta noul Wear OS la MWC 2021 pe 28 iunie

Într-un tweet, gigantul tehnologic și-a confirmat planurile de a debuta practic noua „experiență Galaxy” - alături de o imagine care sugerează că...

Samsung este sponsorul oficial al echipei de e-sports a lui David Beckham

Un studiu recent a arătat că veniturile globale din e-sports pot ajunge la 1,1 miliarde USD până la sfârșitul anului. În acest...

Muncitorii de la Samsung Display în prima grevă din istoria companiei

Reprezentanții sindicatului de la Samsung Display Co. au lansat luni prima lor grevă din istoria companiei. Reprezentanții sindicatului nu au reușit să...