Cei mai mulți cumpărători au ales un Galaxy S24 pentru funcțiile Galaxy AI

124
Cei mai multi cumparatori au ales un Galaxy S24 pentru Galaxy AI
Sursa foto: phonearena.com

Nu știm dacă este chiar o surpriză, dar seria Galaxy S24 se dovedește un succes al companiei Samsung. În Galaxy S24, Galaxy S24+ și Galaxy S24 Ultra, Samsung a pus foarte mult accent pe caracteristicile de inteligență artificială (AI). Încă de la lansare Galaxy AI a fost în centrul atenției presei și cumpărătorilor.

Concentrarea companiei pe funcțiile Galaxy AI are deja un impact mare asupra cumpărătorilor, conform companiei de informații Kantar Worldpanel. Gigantul sud-coreean scoate în evidență de obicei punctele tari hardware ale telefoanelor sale, cum ar fi ecranul vibrant și camerele foto de înaltă rezoluție, pentru atenta cumpărătorii. Acum, cu seria Galaxy S24, Samsung a accentuat funcțiile de inteligență artificială.

Link-urile de pe I❤️Samsung vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind link-urile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Conform datelor Kantar colectate din Franța, Germania, UK, Italia, Spania, SUA și Australia, Galaxy AI a fost principalul motiv pentru care un sfert dintre cumpărătorii modelelelor din seria Galaxy S24 au ales unul dintre cele trei telefoane. Dintre acești cumpărători, 28% au fost impresionați de Live Translate ale lui Galaxy S24. 24% au fost interesați de capacitățile camerei și 17% au spus că din cauza Circle to Search. Totuși, este prea devreme pentru a prezice dacă Galaxy AI va crește considerabil livrările de smartphone-uri Samsung.

Pe măsură ce alți producători de smartphone-uri dezvoltă, încorporează și lansează telefoane cu AI, vom vedea dacă impactul asupra cumpărătorilor va crește. Momentan nu este clar dacă AI (Galaxy AI) va genera volume mai mari de vânzări. Dar, am putea vedea că “producătorii includ funcții exclusive AI în ofertele de abonament, taxând consumatorii să le acceseze și construind un nou flux de venituri”, a spus Jack Hamlin, Director Global Consumer Insights al Kantar Worldpanel, potrivit PhoneArena.

Kantar Worldpanel face parte din compania de cercetare de piață Kantar Group, cea mai importantă companie de marketing și analiză din lume. Kantar Worldpanel are o echipă de 3.500 de oameni și servicii care acoperă 60 de țări.

Apple încă nu a lansat un telefon care să pună AI în prim plan. Totuși, Kantar subliniază că Apple reușește să vândă mai multe telefoane decât alte companii. Acest lucru poate indica faptul că potențialii cumpărători nu văd capabilitățile AI motivele principale pentru a cumpăra un telefon nou. „Cu vânzări mari de iPhone-uri în majoritatea piețelor, decizia Apple de a nu se grăbi în AI nu pare să afecteze încă vânzările”, a spus același Jack Hamlin.

Totuși, sunt informații că Apple, la fel ca Samsung, se va baza pe AI la viitoarea serie iPhone 16.