Samsung Galaxy S5 rămâne cel mai popular telefon Samsung în SUA

3935

În Statele Unite, cel mai popular telefon de la Samsung în rândul consumatorilor rămâne Galaxy S5.

Mai mult de 76% dintre actuali posesori de Galaxy S5 preferă să cumpere un nou smartphone marca Samsung, potrivit unui sondaj de opinie al firmei Kantar Worldpanel.

Acest lucru poate fi o veste foarte bună pentru noul smartphone-pilot Samsung Galaxy S8 având în vedere ciclul doi sau trei ani de upgrade pentru un smartphone.

Potrivit acestui recent raport publicat de Kantar Worldpanel, Samsung Galaxy S5, care a fost prezentat în februarie 2014, a rămas cel mai popular dispozitiv Samsung în SUA, cu 15,6% din totalul telefoanelor comercializate de Samsung în această țară.

Samsung Galaxy S5 a fost urmat de Galaxy S7 cu 11,5%, și Samsung Galaxy S6 cu 11,4%.

Samsung Galaxy Galaxy S7 Edge a avut 5,8%.

Dintre utilizatorii lui Galaxy S5, 76% au spus că preferă să cumpere din nou un telefon Samsung, iar 64% dintre actualii proprietari de Samsung Galaxy S6 intenționează să facă și ei acest lucru.

Samsung Galaxy S5 are un ecran de 5,1 inch Super AMOLED, CPU Quad-core 2.5 GHz, cameră spate 16 MP, cameră selfie 2 MP, baterie 2.800mAh, scanner de amprente montat frontal, accelerometru, giroscop, senzor de proximitate, busolă, barometru etc.

Acest sondaj realizat printre utilizatorii de telefoane mobile Samsung, dă apă la moară firmei sud-coreene înainte de lansarea oficială pe piață a lui Samsung Galaxy S8 și Galaxy S8+ în data de 21 aprilie.

Ciclul de viață în utilizare al telefoanelor premium este de peste 2,5 ani, potrivit firmei de cercetare americane Gartner.

În ceea ce privește dacă Samsung Galaxy S8 va fi un ucigaș pentru telefoanele iPhone, raportul Kantar Worldpanel nu a oferit date concrete.

Kantar Worldpanel au fost fondată în 1940 de către Attwood Statistics Limited din UK și Secodip din France. Este o companie internațională care monitorizează și analizează piața cu metode de cercetare avansate, adaptate pieței de consum. Kantar Worldpanel analizează ce oamenii cumpără, ce consumă și atitudinile din spatele acestui comportament. Activează în peste 60 de țări. 

Sondajul a mai arătat că în ultimul an, doar 5% dintre noi clienți Samsung a trecut la un iPhone.

66% la sută au fost clienții care au recumpărat un model Samsung.

Cea mai mare provocare a lui Samsung nu este Note 7 sau Apple. Este vizată creșterea într-un peisaj tehnologic în continuă schimbare, care se concentrează mai mult pe interoperabilitate, casa inteligentă, și cum să atragă consumatorii să opteze pentru următorul mare model Samsung“, a declarat Lauren Guenveur, director general la Kantar Worldpanel.

VIATheInvestor.co.kr