Galaxy S9 – spectaculos pe impozantul Burj Khalifa

1298

Samsung Electronics a organizat un spectacol cu ​​LED-uri pe fațada impunătorului zgârie-nori Burj Khalifa pentru a lansa pe piață recentele Galaxy S9 și Galaxy S9+. Samsung a anunțat oficial Galaxy S9 și Galaxy S9+ cu un accent puternic pe camera foto. Noile dispozitive emblematice arată asemănătoare designului cu predecesorii lor, oferind în același timp mai multe schimbări în interior.

În România Samsung Galaxy S9 este deja listat la precomandă, de:

Spre deosebire de designul impresionant al duo-ului Galaxy S8, comunicarea îmbunătățirilor aflate în interiorul smartphone-ului Galaxy S9 și a fratelui său mai mare Galaxy S9+ necesită mai multe eforturi de marketing din partea firmei Samsung. Compania pare să facă acest lucru cu un extraordinar succes publicitar la Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume.

Samsung a organizat un spectacol LED extravagant pe fața zgârie-norului iconic, Burj Khalifa din Dubai, pentru a sărbători lansarea lui Galaxy S9. Samsung este prima companie de tehnologie care a prezentat un spectacol cu ​​LED-uri pe uluitoarea clădire din Dubai.

Samsung a amplasat, de asemenea, o serie de cabine lângă zgârie-nori, pentru a permite turiștilor și spectatorilor care au venit să urmărească spectacolul de lumină, să experimenteze personal capabilitățile fotografice ale duo-ului Galaxy S9.

Aceste cabine au fost special pregătite pentru a comunica spectatorilor noile caracteristici ale Galaxy S9 într-un mod distractiv și atrăgător. Standul Paint Beat Box a permis vizitatorilor să picteze pe muzică, creând un loc perfect pentru a încerca noua caracteristică Super Slow-motion integrată în Galaxy S9 și S9+. La standul Water Balloon Wall, un perete cu balon de apă a oferit vizitatorilor o șansă de a testa detectarea automată a mișcării cu Super Slow-mo, permițând vizitatorilor să surprindă exact momentul în care balonul a explodat și apoi urmărind acțiunea în mișcare foarte lentă.

Burj Khalifa – a fost construită de Samsung C & T Corporation și este cea mai înaltă clădire din lume, măsoară 828 m. Costurile totale au fost de peste 1,4 miliarde de dolari. Lifturile care deservesc etajele superioare au o viteză de 64 km/h sau 18 m/secundă. Construcția a început la 6 ianuarie 2004 și clădirea a fost deschisă oficial pe 4 ianuarie 2010.

AR Emoji este una dintre caracteristicile principale ale lui Samsung Galaxy S9. Deci, Samsung a creat, de asemenea, cabina My Avatar, unde vizitatorii s-au putut transforma într-un emoji și apoi să se joace cu propriul personaj animat. Pentru prezentarea capabilităților camerelor foto de pe Galaxy S9 și Galaxy S9+ în condiții de iluminare slabă compania a creat cabina Seeing Through the Lights, permițând vizitatorilor să testeze camera foto a lui S9 într-o „cameră cu oglindă plină de lumini cu iluminare scăzută„.

Samsung a avut această campanie publicitară pentru Galaxy S9 și S9+ pe Burj Khalifa pe 2 și 3 martie când proecția cu LED-uri pe Burj Khalifa a putut fi văzută de cinci ori.

Compania Samsung intenționează să organizeze evenimente similare și în alte mari orașe pe clădiri reprezentative, detaliile despre următoarele locații vor fi anunțate din timp.

SURSĂSamMobile