HomeCare Wizard, autodiagnostic pentru aparatele inteligente de uz casnic

1065

Samsung a lansat recent HomeCare Wizard. Samsung Electronics a fost întotdeauna în prim plan cu viziunea sa asupra unei lumi inteligente interconectate. O lume în care Inteligența Artificială (AI) va juca un rol esențial, în care totul de la telefoane la frigiderele noastre va avea un fel de inteligență artificială pentru a ne ajuta să interacționăm fără probleme cu tot ce avem în jurul nostru. Suntem încă departe, dar AI are cu siguranță potențialul de a face acest lucru.

Aproape în fiecare zi, în jurul nostru apar diverse dispozitive inteligente și conectate de ultimă generație care ne atrag atenția. Cu toate acestea, una dintre aceste tehnologii inovatoare de la Samsung a trecut oarecum neobservată. Este vorba despre Expertul HomeCare al companiei Samsung Electronics. Soluția unică de servicii bazată pe AI de la Samsung permite dispozitivelor să se diagnosticheze singure pentru erori care pot apărea în sistem, îmbunătățind eficiența aparatelor, făcându-ne viața mai convenabilă și mai ușoară.

Ce este HomeCare?

Lansat cu mașinile de spălat QuickDrive Samsung, HomeCare Wizard este o soluție de autodiagnostic disponibilă pe aparatele inteligente de uz casnic ale firmei Samsung. Soluția utilizează AI pentru a oferi utilizatorilor beneficii care depășesc sfera serviciilor tradiționale de diagnosticare. HomeCare, alertează utilizatorii de probleme mai puțin evidente, care pot afecta eficiența dispozitivului, în special erorile care nu țin de sistem. De exemplu, în cazul în care aparatul de aer condiționat nu oferă suficient aer rece datorită unui filtru încărcat de diferite depuneri, HomeCare îl poate diagnostica rapid și vă poate trimite alerte privind această situație. În plus, dacă Expertul HomeCare determină o problemă care nu necesită intervenția unui profesionist, acesta va oferi instrucțiuni simple pentru a ajuta utilizatorii să rezolve singuri problema.

HomeCare Wizard trimite toate datele de diagnoză, ale oricărui dispozitiv, direct la centrul de service Samsung. Deci, în cazul în care aveți nevoie de ajutor de la centrul de service pentru a rezolva o problemă, cei de la centrul de service vor fi deja conștienți de natura problemei și de soluția acesteia chiar înainte de a efectua apelul.

De ce avem nevoie de HomeCare?

Când dispozitivele noastre nu se comportă așa cum ar trebui și nu suntem siguri de ce, deseori ajungem să petrecem ore întregi pe Internet sau să contactăm un centru de service pentru răspunsuri sau să așteptăm ca un tehnician să sosească și să repare problema. Cu HomeCare, utilizatorii nu mai pierd timpul, această tehnologie permite dispozitivelor noastre să se autodiagnosticheze și chiar să ofere soluții la problemele constatate.

HomeCare Wizard mai are un beneficiu suplimentar. Tehnologia permite utilizatorilor să monitorizeze modul de utilizare a energiei și modelele de utilizare a dispozitivelor, făcându-le mai eficiente. Cu o aplicație mobilă conectată, utilizatorii vor primi rapoarte de utilizare periodice, soluții de depanare și diagnostice tot la 24 de ore. Tehnologia oferă, de asemenea, utilizatorilor sfaturi personalizate pe baza modelelor de utilizare a unui anumit aparat. Aceasta înseamnă că o mașină de spălat poate determina ciclurile de spălare folosite cel mai frecvent și îi notifică pe utilizatori. Inteligența Artificială inclusă face mult mai multe de cât ne așteptăm, este viitorul aparatelor conectate.

Inteligența artificială AI este inteligența afișată de mașini, spre deosebire de inteligența naturală (NI) afișată de oameni și de alte animale. Stephen Hawking, Bill Gates și Elon Musk, și-au exprimat îngrijorarea cu privire la posibilitatea ca AI să poată evolua până la punctul în care oamenii nu ar mai putea să o controleze, iar Hawking a spus că „acest lucru ar putea fi sfârșitul rasei umane„.

 Cum funcționează HomeCare?

HomeCare compară funcționarea anterioară a unui dispozitiv cu starea sa actuală, pentru a diagnostica problemele recurente. HomeCare Wizard analizează și studiază în mod eficient schimbările în datele senzorilor în timp ce aparatele funcționează. Deci, cu cât utilizați mai frecvent dispozitivul dvs., cu atât mai precis HomeCare poate sugera soluții.

HomeCare Wizard a debutat anul trecut cu mașinile de spălat QuickDrive. Soluția va fi disponibilă pe o gamă largă de aparate electrocasnice inteligente Samsung începând cu anul 2018. HomeCare va fi pe viitoarele mașini de spălat, pe frigiderele Family Hub, pe aparatele de aer condiționat, aparatele de gătit și pe aspiratoarele robot de la Samsung.