Printre alte gadgeturi electronice Samsung a lansat la Paris și căștile premium Galaxy Buds 3 și Galaxy Buds 3 Pro. Noul set Buds 3 Pro trebuia să fie pus în vânzare începând cu 24 iulie, dar problemele de calitate au amânat acest lucru. Site-ul oficial Samsung din SUA a actualizat data disponibilității la 28 august. În același timp, filialele Samsung din UK și Germania scriu că Buds 3 Pro se va livra din 16 august.
Cauza suspectată a acestor întârzieri sunt noile vârfuri de urechi din silicon. Au fost mai multe cazuri când acestea s-au rupt atunci atunci când au fost îndepărtate, potrivit GSMArena. După fisurare sau rupere, aceste vârfuri sunt inutile, deoarece nu pot fi reatașate, iar utilizatorii sunt forțați să instaleze unul dintre cele două seturi de înlocuire, ceea ce nu este o soluție perfectă, deoarece acele vârfuri au dimensiuni diferite.
Comenzile pentru Galaxy Buds 3 Pro devansate
Spre deosebire de restul lumii, Galaxy Buds 3 Pro a fost scos la vânzare în Coreea la începutul săptămânii trecute. Dar, în curând, au apărut informații privind problemele de control al calității acestor căști. Sunt probleme de culoare cu articulațiile căștilor, pete de colorant albastru, cu balamaua carcasei, cu unele zgârieturi pe capacul carcasei, sau căștile nu stau corect în interiorul carcasei etc. Aparent, problemele sunt limitate la setul Galaxy Buds 3 Pro de culoare albă. De exemplu, setul disponibil în culoarea argintie nu este afectat.
Samsung a publicat un ghid despre cum să îndepărtați în siguranță vârfurile din silicon de la Galaxy Buds 3 Pro. Instrucțiunile spun că nu trebuie să răsuciți vârfurile care intră în urechi sau să vă folosiți unghiile în timpul procesului de îndepărtare. Samsung a publicat, de asemenea, o postare oficială pe forumul său Samsung Community din Coreea:
- Dorim să ne exprimăm sincera mulțumire clienților care au pre-comandat seria Galaxy Buds 3 și altele până pe 18 iulie.
- Ne cerem scuze pentru problemele de calitate întâlnite la unele produse pe care le-ați achiziționat în perioada de pre-vânzare.
- Dacă întâmpinați orice inconvenient cu produsul pe care l-ați achiziționat, puteți vizita un centru de service din apropiere pentru a primi ajutorul adecvat. De exemplu, schimbarea lor sau rambursarea banilor.
- Vom face tot posibilul pentru a inspecta amănunțit toate procesele înainte de lansarea oficială pe 24 iulie pentru a preveni incidentele similare.
Cel mai probabil Samsung va rezolva problemele apărute în scurt timp. Totuși, este greu de înțeles apariția unor astfel de probleme la un produs Samsung nou lansat.