Raport actualizat: Program Global de înlocuire Samsung Galaxy Note 7

1207

La 2 septembrie, 2016, Samsung Electronics a anunțat un program de înlocuire la nivel mondial pentru Galaxy Note 7 din cauza unei probleme la baterie.

De atunci, compania a lucrat din greu pentru a accelera distribuția de produse, în scopul de a executa programul de schimb și pentru a reduce orice inconvenient pentru clienții Galaxy Note 7.

Acum trei săptămâni, Samsung sa angajat la un program global de înlocuire a smartphonului Samsung Galaxy Note7. Săptămâna trecută, a început Campania de înlocuire a terminalului pe majoritatea piețelor și progresul continuă„, a declarat DJ Koh, Presedinte al Mobile Communications Business, Samsung Electronics.

Atenția noastră este acum să ne  asigurăm că toate dispozitivele afectate sunt înlocuite cât mai rapid și mai eficient posibil.

La demararea programului de înlocuire a Samsung Galaxy Note 7 la nivel mondial, reacția clienților a fost pozitivă și foarte puternică.

În jur de 90% din utilizatorii de Note 7 au optat pentru un nou Samsung Galaxy Note 7 din momentul în care produsele au devenit disponibile pe scară largă.

Mai mult de 60% din toate telefoanele Note 7 vândute în SUA și Coreea au fost schimbate prin intermediul programului. În Singapore, mai mult de 80% din clienți au participat la programul de schimb, care a început la 17 septembrie.

Suntem surprinși de loialitatea clienților noștri pentru Galaxy Note 7„, a declarat Koh.

Acesta este motivul pentru care dorim ca ei să  profite de programul de înlocuire local, să se simtă încrezători și încântați de fiecare dată când ajung în posesia lui Samsung Galaxy Note 7.

Deși au existat doar un număr mic de incidente raportate, Samsung a avut mare grijă pentru a oferi clienților tot sprijinul necesar.  Clientii care au dispozitive Samsung Galaxy Note 7 periculoase, le pot înlocui cu terminale noi și sigure în funcție de disponibilitatea locală.

SURSĂSamsung News