Iată cum se repară un smartphone Samsung Galaxy cu probleme!

233
Iata cum se repara un smartphone Samsung Galaxy cu probleme
Sursa foto: androidauthority.com

De la ecrane crăpate la probleme de alimentare, problemele cu telefonul pot apărea oricând. Din fericire, există întotdeauna opțiunea de a trimite telefonul pentru reparații. Dar te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă când compania are la reparat telefonul tău Samsung Galaxy? Ei bine, nu trebuie să vă mai întrebați. Samsung tocmai a tras cortina de pe procesului său de reparare a telefonului.

Samsung a dezvăluit într-un videoclip ce se întâmplă în culise când telefonul tău este la reparat. Potrivit AndroidAuthority, departamentul de asistență pentru clienți al companiei Samsung din SUA a dezvăluit cum se ocupă de reparațiile telefonului dvs. Videoclipul se concentrează pe centrele de reparații Samsung din Texas și subliniază că sunt trei opțiuni pentru clienți din care să aleagă.

În culise la repararea unui telefon Samsung Galaxy

Aceste opțiuni includ walk-in, mail-in și acasă. Pentru opțiunea walk-in, un tehnician certificat de Samsung se ocupă de reparații la fața locului. Tehnicianul diagnostichează problema și folosește piese certificate pentru a înlocui componentele deteriorate.

Se pare că trimiterea prin corespondență (mail-intrimitere prin poștă) a telefonul dvs. este un proces ușor diferit. Cu această opțiune reparația este gestionată ca și cum telefonul Samsung Galaxy ar fi pe o linie de asamblare. Telefonul trece mai întâi printr-un control al calității înainte de a trece la dezasamblare. De acolo, trece la reparare, apoi la asamblare și, în final, trece printr-un nou control al calității.

Primele dovezi despre un sistem poștal sunt din Persia antică. Xenofont atribuie invenția regelui persan Cirus cel Mare (550 î.Hr.), care a cerut ca fiecare provincie din regat să organizeze recepția și livrarea poștei fiecărui cetățean.

Mai exact, se verifică dacă problemele reclamate de client sunt cele reale. În timpul fazei de reparație, piesele sunt înlocuite dacă este necesar, iar telefonul este reasamblat ulterior folosind echipamente speciale. Verificarea de calitate este apoi utilizată pentru a vă asigura că totul este la standard, inclusiv camerele, rezistența la apă, calibrarea semnalului 5G etc.

A treia opțiune este un serviciu în care autoutilitarele centrelor de reparații pentru dispozitivele Samsung Galaxy vin la tine. Similar cu opțiunea walk-in, un tehnician vă ia telefonul și îl remediază cu echipamentul disponibil.

Dacă doriți să vedeți procesul de reparare a telefonului în acțiune, Samsung a postat un videoclip în redacția sa din SUA. Compania a mai dezvăluit că din 15 mai până în 21 mai, clienții pot obține reduceri de până la 30% la Samsung Care Plus la achiziționarea oricărui dispozitiv mobil.