Samsung se pregătește pentru CES 2019 și înregistrează noi nume de marcă comercială pentru aplicațiile televizoarelor sale. Acestea sunt aplicații pentru o serie de noi funcții AI care ar trebui să facă televizoarele noastre mai inteligente. La CES 2019, producătorii vor prezenta cele mai recente inovații în domeniul produselor electronice de larg consum. În cea de-a doua săptămână a anului 2019, Consumer Electronics va avea loc în Las Vegas, Nevada.
La acest târg, printre altele, se acordă o mare atenție televizoarelor. Anul trecut au fost adăugate câteva funcții inteligente, de exemplu, Asistentul Google. În acest an, Inteligența Artificială AI, va juca un rol și mai important în noile modele TV, așa cum am văzut la smartphone-uri.
Samsung Electronics a depus o serie de cereri de marcă la EUIPO – Oficiul European al Proprietății Intelectuale, la 8 noiembrie 2018. Cererile au fost depuse în Italia de către Perani & Partners, o firmă de consultanță cunoscută în domeniul proprietății intelectuale.
Firma de consultanță din Milano a depus de mai multe ori cereri de marcă în numele companiei Samsung Electronics. De exemplu, în trecut a depus cereri de mărci comerciale pentru „Samsung A9” și „Samsung A7”. Ulterior aceste smartphone-uri au fost lansate oficial.
Mărci comerciale pentru luminozitate, volum și sunet spațial inteligent
Noile cereri de mărci comerciale arată că televizoarele Samsung vor deveni mult mai inteligente în perioada următoare. Există, de asemenea, o scurtă descriere, care însoțește cererea de marcă, astfel încât să avem o idee despre noile funcții AI. Cererile au fost depuse pentru patru nume de marcă:
- Samsung Brightness Intelligence. Software pentru televizoare, pentru ajustarea automată a luminozității ecranului televizorului. Ecranul se va regla în funcție de luminozitatea mediului în care se află televizorul.
- Samsung Volume Intelligence. Este vorba despre un nou software pentru televizoare. Cu acesta televizoarele Samsung își vor putea regla automat volumul în funcție de mediul înconjurător.
- Samsung Audio Spațial Intelligence. Un alt software pe care în vom găsi probabil, pe toate gamele de televizoare Samsung. Acesta este special conceput pentru optimizarea sunetului în funcție de mediu. Soft-ul ia în considerare dimensiunea camerei și zgomotul ambiental și reglează sunetul în funcție de acestea.
- Samsung Audio Scenic Intelligence. Acest software pentru televizoare, asigură un sunet optim în funcție de tipul de conținut pe care îl urmăriți. Televizorul adaptează sunetul în funcție de ce vizionați, sport, filme, emisiuni distractive sau documentare.
De asemenea, ne așteptăm ca gigantul tech să arate mai multe inovații în domeniul televizoarelor sau chiar noi modele la CES 2019. De exemplu, recent am scris despre Samsung The Window, probabil primul televizor transparent de la Samsung. Anul trecut, producătorul de electronice sud-coreean a lansat la CES 2018 The Wall, un televizor microLED modular. De asemenea, compania sud-coreeană are deja modele TV din seria The Frame.