Samsung a primit din nou BestBrands și premiul German Service

623
Samsung a primit din nou BestBrands si premiul German Service
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung a câștigat din nou recunoașterea clienților și trofeul BestBrands în Germania. Institutul German pentru Calitatea Serviciilor (DISQ) și Ntv recompensează extinderea continuă a ofertelor moderne de servicii cu două premii în categoriile „Serviciu prin telefon și e-mail” între 17 companii testate și „Serviciu online” între 25 de companii comparabile.

Samsung a primit prestigiosul premiu pentru a cincea oară, făcându-l una dintre cele mai des premiate companii. În plus față de asistența excelentă pentru clienți, gama de servicii Samsung include și servicii de reparații suplimentare. Cu oferte flexibile, Samsung a reușit să mențină un nivel ridicat de service pentru reparații chiar și în situația actuală.

Tot în Germania Samsung a fost recompensat cu premiul BestBrands. Compania a ocupat primul loc la categoria „Consumer Electronics”. Samsung a reușit să se afirme cu divizia sa TV, care a cucerit utilizatorii cu tehnologiile și produsele sale moderne. Samsung a câștigat la categoria „Consumer Electronics” și a ocupat locul al doilea la categoria „Customer Centricity”.

Calitatea serviciilor Samsung în Germania – la cel mai înalt nivel

Samsung se bazează pe oferte complete de service și reparații, astfel încât clienții să își poată folosi dispozitivele mobile mult timp. Institutul german pentru calitatea serviciilor evidențiază calitatea serviciilor de service ale companiei. Angajații serviciului oferă sfaturi într-un „mod prietenos și ușor de înțeles”. În plus față de asistență online, chat live și o linie telefonică directă, ofertele de servicii Samsung includ, de asemenea, numeroase piețe de servicii pentru clienți, pentru sfaturi la fața locului.

Clienții pot primi, de asemenea, ajutor rapid prin intermediul aplicației Instagram, Facebook și a comunității Samsung. Din 2019, clienții au un serviciu de 24 de ore pentru smartphone-uri, tablete și wearables în orașele mari. Samsung acordă o mare importanță asigurării faptului că produsele pot fi utilizate cât mai mult timp posibil. Prin urmare, pe lângă numeroasele servicii, asistența pentru clienți include o ofertă de reparații premiată și rapidă.

Germania are cea mai mare populație dintre statele membre UE (~83 de milioane de locuitori). Germania este cea mai mare economie din Europa și a patra din lume după PIB nominal. Este al treilea cel mai mare exportator și importator de bunuri din lume.

O rețea densă de parteneri de reparații certificate este disponibilă clienților. Aceasta oferă reparații rapide și sigure cu un personal instruit profesional. Anul trecut, compania a lansat un program de certificare pentru partenerii săi de servicii, care se concentrează pe comportamentul conștient de mediu. Atelierele de service pot fi recunoscute ca parteneri Eco Service pe baza a 21 de criterii.

Pe lângă repararea și înlocuirea componentelor individuale, actualizările periodice ale software-ului și diferitele garanții asigură faptul că produsele Samsung pot funcționa în condiții de siguranță și fiabilitate cât mai mult timp posibil. Compania oferă acum actualizări de securitate pentru Android timp de patru ani pentru peste 130 de modele.

Compania a primit premiul BestBrands în Germania

Anul acesta, pentru a 18-a oară, cele mai bune mărci din Germania au fost onorate cu Premiul pentru cea mai bună marcă din Germania. Este singurul premiu de marcă bazat pe studii din Germania. Samsung a reușit să câștige primul loc în categoria „Best Brand Consumer Electronics”, conform Samsung Newsroom.

Fiind singurul premiu de marketing, Best Brands măsoară puterea unui brand pe baza a două criterii bazate pe un studiu amplu și reprezentativ realizat de GfK: succesul economic real pe piață și atractivitatea mărcii în percepția consumatorilor.

Nivelul ridicat de apreciere a consumatorilor de produse Samsung nu se reflectă doar în extinderea reînnoită a poziției sale pe piață, ci și în conștientizarea mărcii. Marca Samsung atinge niveluri ridicate de conștientizare și beneficiază de experiențele pozitive ale clienților din categoria TV și alte categorii.

Best Brands este organizat împreună ca un eveniment partener de GfK; Seven.One Entertainment Group; Markenverband; WirtschaftsWoche; ZEIT Verlagsgruppe; RMS Radio Marketing Service; Media Impact și Serviceplan Group.