Samsung caută să recâștige piața din China cu Galaxy S9

1146

China este una dintre cele mai profitabile piețe ale smartphone-urilor din lume și, timp de mai mulți ani Samsung a beneficiat de o poziție dominantă acolo. Anul trecut, pe fondul unor probleme de natură politică mai degrabă dar și proliferării firmelor chinezești, cota sa de piață a scăzut până la 2% în al patrulea trimestru. Nici un singur telefon Samsung nu a fost pe lista smartphone-urilor cu cele mai bune vânzări din China din 2017. Este clar că Samsung trebuie să recâștige terenul pierdut pe această piață cheie cu Galaxy S9.

După lansarea celor două Galaxy S9 și Galaxy S9+ în India ceva mai devreme, ambele telefoane au fost lansate oficial în China. Samsung a organizat un eveniment special de lansare pentru Galaxy S9 și S9+ în Guangzhou, China fiind considerată cea mai mare piață smartphone din lume.

China este o piață foarte dificilă și suntem întotdeauna foarte atenți cu această piață„, a spus președintele Samsung Mobile, DJ Koh.

DJ Koh a adăugat, de asemenea, că Samsung va colabora cu furnizorii locali de servicii de telefonie mobilă și tehnologie, cum ar fi Baidu, WeChat, Alibaba, Mobike și Jingdong, pentru a îmbunătăți funcțiile de inteligență artificială și pentru a furniza clienților chinezi servicii suplimentare bazate pe AI.

Versiunea ambelor telefoane lansate în China este cu procesorul Qualcomm Snapdragon 845. Galaxy S9 vine cu memorie RAM de 4 GB și memorie internă de 64 GB / 128 GB, în timp ce Galaxy S9+ are memorie RAM de 6 GB, asociată cu spațiu de stocare de 64 GB / 128 GB / 256 GB.

Galaxy S9 și S9+ rulează Android Oreo din cutie. Ele au, de asemenea, boxe stereo cu Dolby Audio, NFC, jack audio, port USB-C 3.1 și Bluetooth 5.0. O baterie de 3.000 mAh alimentează pe Galaxy S9, în timp ce una de 3.500 mAh se găsește în interiorul lui Galaxy S9+.

Pentru China, Samsung a adăugat o serie de caracteristici unice, precum suportul Samsung Pay pentru plata prin card a biletelor de autobuz în 6 orașe, inclusiv Beijing și Jilin.

Beijing este capitala Chinei și al doilea oraș ca număr de locuitori, după Shanghai, cu o populație de aproape 22 de milioane de locuitori. Primele însemnări despre Beijing sunt de la celebrul călător venețian, Marco Polo. În Beijing se află un muzeu inedit, muzeul pepenelui roșu.

Dacă Galaxy S9 va reuși să redreseze cota de piață a lui Samsung în China și va aduce înapoi zilele de glorie, rămâne de văzut. Compania sud-coreeană se confruntă cu o concurență intensă din partea producătorilor locali care oferă telefoane premium, relativ decente, la prețuri competitive. Acestea continuă să fie o piedică pentru Samsung pe piețele low-end și mid-range, atât la nivel local, cât și la nivel mondial.

Samsung Galaxy S9 și S9+ au tot ceea ce este nevoie pentru a atrage interesul cumpărătorilor, singurul lucru ce este de imputat fiind prețul la care vor fi comercializate aceste două telefoane.

Se pare că Galaxy S9 vine cu un preț de 6.100 yuani, aproximativ 960 $, în timp ce modelul Galaxy S9+ are un preț de 7.000 de yuani, echivalentul a 1100 $. Prețurile nu au fost încă anunțate oficial.

Galaxy S9 și Galaxy S9+ vor putea fi precomandate până pe 14 martie, înainte de a intra în vânzare pe 16 martie.

SURSĂSamMobile