Samsung critică designul și AI la care Apple face reclama cu iOS 26

105
Samsung Apple
Sursă foto: GizmoChina

Fanii Samsung știu că ori de câte ori are ocazia gigantul tech coreean își bate joc de Apple. Acum iar s-a întâmplat acest lucru. Compania americană tocmai a dezvăluit cele mai recente dezvoltări software – de la nume noi la un design Liquid Glass. Acest lucru a atras atenția nu doar a utilizatorilor săi, ci și a celui mai mare rival al său din lumea telefoanelor mobile – Samsung. De fapt, Samsung a criticat design-urile „familiare” ale Apple și funcțiile de inteligență artificială dezamăgitoare.

Apple a anunțat că iOS va accepta Live Translation în aplicații precum Messages, FaceTime și Phone pentru a ajuta utilizatorii să comunice în mai multe limbi. Samsung a introdus pentru prima dată funcțiile sale de traducere bazate pe inteligență artificială pentru seria Galaxy S24 anul trecut, iar de atunci le-a extins la mult mai multe dispozitive Galaxy.

Aplicații personalizabile? Bare plutitoare? Acea interfață elegantă din sticlă? Par… familiare”, se arată într-o postare de la Samsung Mobile din SUA pe X. Designul Liquid Glass seamănă cu interfața Aero din Windows Vista, potrivit GizmoChina. De asemenea, noul stil al pictogramelor aplicațiilor din iOS 26 și macOS 26 face mai dificilă recunoașterea aplicațiilor sau citirea textului.

Samsung a profitat, de asemenea, de ocazie pentru a evidenția Galaxy AI, care deja alimentează multe dintre funcțiile pe care Apple abia începe să le testeze în versiune beta. „Ești nou în lumea traducerilor live? Bine ai venit la noi! Traducem text și vorbire în timp real de ceva vreme. #GalaxyAI” și „AI vine pe ceasul tău? Drăguț. Al nostru știe deja când ești prea oboist, #GalaxyAI”. Se putea citi pe contul oficial X al Samsung în alte postări.

WWDC – Worldwide Developers Conference sau Conferința Mondială a Dezvoltatorilor Apple este o conferință din domeniul tehnologiei informației organizată anual de Apple. De obicei se desfășoară la Apple Park din California.

WWDC-ul Apple s-a diferențiat de discursurile recente axate pe inteligență artificială susținute de Google și Samsung într-un mod important. Compania americană abia dacă a menționat inteligența artificială. Siri a fost menționată doar de două ori pe parcursul întregului eveniment de 90 de minute.

Compania Apple pare să acționeze cu prudență în acest domeniu. Gigantul american pune accentul pe confidențialitatea utilizatorilor, integrând în același timp lent inteligența artificială. Acest lucru îi oferă companiei Samsung și mai mult spațiu de laudă, cel puțin deocamdată.