Samsung discuții avansate cu Hyundai pentru furnizarea de ecrane OLED

1360

Samsung Display poate furniza panourile sale OLED pentru Hyundai Motor Genesis. În cazul în care afacerea este confirmată, va fi prima adoptare de către Hyundai a panourilor OLED pentru automobilele sale.

Samsung este în discuții avansate cu Hyundai pentru furnizarea de ecrane OLED pentru toate instrumentele de bord ale lui Hyundai Genesis și pentru afișarea informațiilor de la centru„, a declarat o sursă familiară cu această chestiune ziarului sud-coreean The Korea Herald.

Discuția dintre cele două corporații, care a început anul trecut, este încă în desfășurare, deoarece Hyundai nu este sigură de această tehnologie, care încă nu a fost folosită pe piață.

Panourile OLED nu au fost niciodată folosite pentru producția de masă a automobilelor, deoarece se știe că sunt relativ mai slabe în ceea ce privește durabilitatea și luminozitatea sub lumina directă a soarelui, decât panourile de afișare cu cristale lichide, au spus experții.

Hyundai Motor Company este o companie multinațională din Coreea de Sud, înființată în 1967 și împreuna cu filiala sa, Kia Motors, deținută în proporție de 32,8%, formează Hyundai Motor Group. Hyundai este al cincilea cel mai mare producător de automobile din lume, după  vânzări. Genesis Motors este divizia care produce mașini de lux a lui Hyundai. 

Hyundai dorește să obțină mai multe probe înainte de a semna acordul, însă Samsung este reticent să facă acest lucru din teama de scurgeri de tehnologie„, a adăugat aceeași sursă.

Cu toate acestea, există o mare posibilitate ca cele două firme să semneze acordul, ceea ce le-ar aduce beneficii ambelor. Samsung, care a intrat recent pe piața automobilelor, nu are încă multe referințe, iar Hyundai trebuie să-și îmbunătățească sedanele de lux, pe fondul creșterii cererii de electronice avansate pentru automobile, au declarat surse din industria sud-coreeană constructoare de mașini.

Samsung a livrat panourile LCD pentru sistemul de navigație audio-video Hyundai până în 2013, dar a oprit furnizarea după ce și-a sistat afacerea de afișare pentru automobile, considerând că nu este profitabilă.

Samsung și-a făcut publică ambiția de a deveni furnizorul nr. 1 de componente electronice pentru industria automobilelor. Acesta a achiziționat compania americană pentru piese auto Harman International în noiembrie anul trecut, ca un prim pas în această direcție.

Ceea ce vrea Samsung de la acordul cu Hyundai nu este doar simpla furnizare de afișaje. Aceasta este doar o parte din visul final al firmei Samsung, acela de a construi platforme totale pentru automobile, inclusiv cipul, afișajul, infotainmentul, bateria și chiar sistemul de operare Tizen „, a declarat Joo Dae-young, șeful Centrului de Cercetare Opto-Mechatronică al Institutului de Tehnologie Coreeană.

Samsung a furnizat panourile sale OLED curbate pentru producătorul german de automobile Audi, pentru sedanul de lux Audi A8, care a fost prezentat în cadrul show-ului Consumer Electronics Show 2016.

Piața de prezentare a automobilelor, care include afișaje de vârf, afișaje în grupuri de instrumente și display-uri de tip heads-up, va ajunge la 20 de miliarde de dolari în 2022, o creștere de 9 miliarde de dolari față 2017, potrivit unei analize furnizate IHS Markit.

VIAKoreaHerald