Samsung Display urmărește să extindă segmentul de afișare publică digitală

1234

Samsung Display, parte a Samsung Electronics, a implementat o nouă linie de producție destinată în mod exclusiv pentru fabricarea de panouri de afișare a informațiilor publice de înaltă calitate, pentru a satisface cererea tot mai mare de panouri pentru uz public.

Afișarea informațiilor publice se referă la display-uri video pentru pereți, pentru interior, exterior și ecrane interactive. Aceasta include, și display-uri transparente pentru uz comercial.

Noua linie de producție permite companiei Samsung să producă panouri care au ramele subțiri de 1,7 milimetri și o intensitate luminoasă de până la 5.000 cd. pe metru pătrat (candela, unitate de măsură a intensității luminoase), concepute pentru a oferi imagini clare, cu rezoluție de ultra-înaltă definiție. Ele sunt mult mai durabile și eficiente energetic.

„Acest nou mod de comunicare, oferă clienților noștri și viitorilor clienți, un acces ușor oriunde și oricând la informații importante, care simplifică procesul de luare a deciziilor de natură economică și nu numai”, a declarat Yang O-Seung, vicepreședinte și sef al echipei de marketing LCD de la Samsung Display.

Noua strategie de marketing a companiei a venit pe fondul cereri tot mai mare din partea pieții, pentru display-uri publice.

Potrivit firmei de cercetare de piață IHS Markit Ltd, (companie cu sediul în Londra, UK, se ocupă cu informații și analize de piață), este de așteptat ca volumul vânzărilor globale de display-uri publice va crește cu 22% în fiecare an de la 5,8 miliarde $ în 2016, la 12,7 miliarde $ în 2020.

SURSĂKoreaHerald