Plaza Norte, unul dintre cele mai reprezentative mall-uri din Lima, capitala statului Peru, găzduiește cel mai mare ecran digital cu LED-uri, Digital Out of Home (DOOH) din America de Sud, creat de Samsung Electronics. Centrul comercial de două sute de mii de metri pătrați găzduiește magazine și branduri importante. Acum, cumpărătorii și vizitatorii se pot aduna în piața din fața mall-ului pentru a se delecta cu o manifestare sportivă sau un eveniment cultural extraordinar.
Ecranul uriaș de la Plaza Norte din Lima este ultimul exemplu al eforturilor făcute de Samsung pentru a dezvolta și afișa ecrane uriașe cu LED-uri, după instalarea celui mai mare ecran curbat SMART LED, în exteriorul centrului de convenții COEX, într-una din zonele cele mai pline de viață ale orașului Seul.
Samsung deține primul loc la cota de piață cu 24,9% pe piața de afișare stradală la nivel mondial timp de nouă ani consecutivi și va continua probabil să ocupe poziția de lider mondial pentru al zecelea an, potrivit datelor furnizate de IHS Markit în 2018. Compania a dezvoltat în mod continuu produse inovatoare de semnalizare, cum ar fi ecrane de dimensiuni ultra-mari LED Signage și The Wall Professional.
În anul 2009, Samsung a intrat pe piața video-afișajelor prin introducerea celui mai subțire ecran video de 7,3 mm, realizat vreodată. În anul 2015, compania a achiziționat compania nord-americană de afișare cu LED-uri YESCO Electronics pentru a-și consolida afacerea B2B (Business to Business). YESCO Electronics cu sediul în Utah, SUA, a fost rebranduită ca Prismview în martie 2016.
Samsung conduce piața, concentrându-se pe ecrane exterioare de dimensiuni mari cu LED-uri, așa cum sunt cele din Coreea de Sud și Peru. În afară de cea mai recentă lansare din Lima, Samsung a instalat, de asemenea, cel mai lung ecran exterior – gen panglică – tot cu LED-uri, pe stadionul național Eden Park din Noua Zeelandă.
Afișajul cu LED-uri aflat în exterior la AFAS Circustheater, unul dintre cele mai proeminente teatre din Olanda, este un alt caz în care Samsung a instalat un ecran de dimensiuni mari, personalizat pentru a răspunde unor utilizări diferite.
Pentru a construi cel mai mare DOOH LED din America de Sud, Samsung Enterprise Business Team a colaborat cu echipa de marketing a Plaza Norte timp de mai multe luni pentru a lansa ecranul LED aflat în exteriorul clădirii Plaza Norte. Bazându-se pe experiențele anterioare în domeniu, inginerii Samsung au decis că produsul ideal pentru ecranul LED al mall-ului ar fi modelul XA160F, format din 528 de module și o suprafață de 487 m².
Afișajul exterior Samsung XA160F SMART LED Signage are un pitch pixel (distanța dintre pixeli) de 16 mm pentru o rezoluție îmbunătățită, are standardul IP65 care asigură ecranul pentru orice fel de condiții meteorologice, iar panourile au un tratament anti-UV care împiedică deformarea și decolorarea datorită expunerii la soare. În ceea ce privește performanța, designul și nivelul de strălucire împiedică interferența luminii, menținând în același timp niveluri de 7.700 nits.
Deoarece este cel mai mare ecran DOOH LED din America de Sud, acesta marchează o piatră de hotar pentru Samsung. Compania se va strădui acum să atingă obiective și mai mari în inovarea produselor și dezvoltarea de proiecte în ceea ce privește ecranele profesionale pentru afișaj exterior.