Samsung a spus că momentan nu va lansa un Galaxy Z Fold mai ieftin

196
Galaxy Z Fold 6
Sursă foto: Samsung

După mai multe luni de zvonuri și speculații, Samsung a lansat zilele trecute pe Galaxy Z Fold Special Edition. Pentru prima dată Samsung lansează un al doilea pliabil tip Fold într-un an. Deși dispozitivul a avut o lansare limitată în Coreea și China, probabil aici ca Samsung W Fold, a atras foarte mult atenția lumii mobile.

Galaxy Z Fold Special Edition are unele specificații și caracteristici de excepție, cum ar fi un design mai elegant, o cameră principală de 200MP și o cută a ecranului interior mult redusă. Cu toate aceste îmbunătățiri, prețul noului telefon este în continuare mai mult decât premium, potrivit Neowin. Un minus pentru Fold Special Edition este lipsa suportului S-Pen.

După lansarea noului său pliabil, Samsung a confirmat publicației sud-coreene SisaJournal că nu are de gând să lanseze un smartphone Galaxy Z Fold mai ieftin. „Trebuie să ne gândim la noul telefon ca un produs premium, este un produs lansat pentru a vă extinde opțiunile. Puteți alege în funcție de gusturile dvs. Deocamdată, nu avem de gând să lansăm un produs separat cu un preț mai mic.” A spus Samsung pentru SisaJournal.

Samsung a crescut prețurile smartphone-urilor sale pliabile. Cu Galaxy Z Fold 6 anul acesta, Samsung a depășit prețul de 2.000$. Acest preț ridicat este considerat o barieră pentru ca produsul să devină popular. Diferența de preț dintre ediția specială Galaxy Z Fold Special Edition (512GB) lansat recent și costul la nivel global a lui Galaxy Z Fold 6 (512GB) este de aproximativ 300 de dolari.

Dolarii americani (bancnotele) sunt realizate dintr-un amestec de 25% in și 75% bumbac. O astfel de bancnotă se uzează și se poate rupe după ce a fost îndoită de peste 4.000 de ori. Fabricarea unei bancnote de 100$ costă 8,6 cenți!

În timp ce Samsung ridică prețurile, producătorii chinezi de pliabile precum Xiaomi, Huawei, OPPO și Honor cresc în cota de piață și prin prețuri mai mici. Pliabilele acestor companii chineze nu sunt doar rentabile, ci sunt și subțiri în comparație cu telefoanele Samsung.

În plus, un studiu de piață realizat de Counterpoint Research arată că Huawei a depășit Samsung în cota de piață pliabilă. Huawei s-a clasat pe primul loc la nivel global cu o cotă de piață de 35%. Samsung a fost pe locul al doilea cu o cotă de 23%, urmat de Xiaomi cu o cotă de 12%. Astfel, va fi interesant de văzut dacă Samsung renunță la strategia de a nu lansa un pliabil mai ieftin.