Samsung Electronics a anunțat că a fost aleasă de Interbrand, o companie globală de consultanță de brand, în Interbrand Global Top 5. Este pentru al cincilea an consecutive când Gigantul sud-coreean face parte din acest select top. Interbrand își lansează lista cu „Cele mai bune mărci globale – Best Global Brands” în fiecare an. Potrivit Interbrand valoarea mărcii Samsung a ajuns la 100,8 miliarde USD și a crescut cu 10% de la an la an.
Creșterea semnificativă a valorii mărcii Samsung Electronics a fost determinată de creșterea industriei AI și de competitivitatea în sectorul semiconductorilor. De la primul prezență în top cinci (2020), Samsung a înregistrat o creștere impresionantă de 62% în patru ani. Samsung este singura companie asiatică dintre primele cinci mărci globale.
Mărcile din Interbrand Global Top 5 sunt listate în funcție de evaluarea valorii fiecărei mărci. Acesta este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței mărcii asupra achizițiilor clienților și a competitivității mărcii (strategie, empatie, diferențiere, implicarea clienților, consecvență, încredere etc.). Este o evaluare a valorii mărcii cu una dintre cele mai lungi istorii din lume și este recunoscută pe scară largă pentru credibilitatea sa.
„Creșterea substanțială din acest an este rezultatul direct al abordării noastre holistice a inteligenței artificiale. În același timp, este rezultatul eforturilor de a pune această tehnologie în mâinile utilizatorilor Samsung din întreaga lume”. A declarat YH Lee, președinte și șef al Biroului de marketing global la Samsung Electronics, potrivit Samsung Newsroom.
Samsung în Interbrand Global Top 5
Potrivit Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influențată pozitiv de următoarele:
- Implementarea tehnologiilor AI în produse cheie și lider pe piața AI pe dispozitiv
- Experiențe conectate îmbunătățite prin platforme și produse activate cu AI
- Leadership AI bazat pe competitivitatea sa în sectorul semiconductorilor
- Implementarea unei strategii consistente de brand pe piata globală
- Angajament continuu pentru un viitor mai durabil.
În acest an, sub deviza “AI for All”, Samsung își extinde portofoliul de produse infuzate cu tehnologii AI pentru a îmbunătăți experiențele clienților. Odată cu lansarea seriei Galaxy S24, Samsung a condus AI pentru mobil. De asemenea, a lansat televizoare AI echipate cu procesoare AI și upscaling AI. Compania a introdus și dispozitive AI personalizate care îmbunătățesc viața de zi cu zi a utilizatorului.
Compania extinde ecosistemul SmartThings pentru a oferi o experiență de conectivitate unificată. Astfel permite conectarea nu doar a propriile produse, ci și a diverse dispozitive terțe. Această integrare oferă beneficii substanțiale care depășesc mai mult confort, inclusiv conservarea energiei și îngrijirea familiei.
Samsung investește în continuare în toate domeniile
În calitate de lider în industria semiconductoarelor, Samsung face investiții îndrăznețe în cercetare și dezvoltare. În acest fel Samsung va satisface cererea în creștere de AI și, cu produse de memorie inovatoare precum DDR5, GDDR7, HBM3E, LPDDR5X, a 9-a generație V-NAND, Exynos și senzori de imagine de înaltă rezoluție, abordează în mod proactiv nevoile de AI pe server și pe dispozitiv.
În ceea ce privește strategia de brand, compania a fost recunoscută pentru că oferă valori consistente ale mărcii și construiește relații autentice cu clienții. Tocmai pentru aceste lucruri Samsung a fost aleasă în Interbrand Global Top 5.
În plus, Samsung se concentrează pe implementarea activităților și inițiativelor conștiente de mediu prin adoptarea diferitelor materiale reciclate într-o gamă largă de categorii de produse. A participat la inițiative globale și a colaborat cu lideri din industrie, concentrându-se pe obiective precum reducerea emisiilor de carbon asociate cu utilizarea dispozitivului. Eforturile de sustenabilitate ale Samsung Electronics, precum și promovarea unei culturi corporative diverse au primit, de asemenea, evaluări pozitive.
Samsung a excelat în fiecare divizie de afaceri
În domeniul mobil:
- Conducerea erei AI mobile cu Galaxy AI după lansarea seriei Galaxy S24
- Realizarea noului Galaxy AI îmbunătățit de experiența pliabilă unică Galaxy Z Fold 6 și Z Flip 6
- Consolidarea leadership-ului în domeniul sănătății AI cu lansarea Galaxy Ring și a noii serii Galaxy Watch 7
Rețele mobile:
- Consolidarea leadership-ului în rețeaua de acces radio virtualizată (vRAN) și RAN deschis
- Conducerea standardizării tehnice a 6G
- Tehnologii inovatoare în mod constant pentru a sprijini diverse cazuri de utilizare 5G, inclusiv streaming și jocuri
- Îmbunătățirea parteneriatelor cu companiile clienți și comunicarea aspectelor de durabilitate ale tehnologiei de rețea Samsung
În domeniul afișajelor vizuale:
- Consolidarea liderului global pe piețele TV și soundbar
- Inovează în mod constant cu produse precum televizoarele AI, afișajele MICRO LED și Music Frame
- Inovarea experienței de vizionare cu tehnologii de ultimă oră, inclusiv upscaling AI și Active Voice Amplifier Pro
- Poziționându-se ca partener de bază în jocuri prin diverse parteneriate
- Consolidarea securității și confidențialității prin Samsung Knox
Aparate digitale:
- Menținerea liderului global în categorii cum ar fi frigiderele și mașinile de spălat, prin inovare consecventă a produselor și capabilități avansate de inteligență artificială
- Oferind valoare și experiență centrate pe client prin dispozitive AI personalizate
- Îmbunătățirea accesibilității cu Auto Open Door și controlul vocal Bixby îmbunătățit
- Oferind beneficii substanțiale – cum ar fi eficiența energetică prin SmartThings AI Energy Mode – și extinderea experienței de conectivitate SmartThings la nivel mondial
Semiconductori:
- Furnizarea primei DRAM GDDR7, HBM3E DRAM, LPDDR5X DRAM și a 9-a generație V-NAND din industrie, precum și consolidarea liderului de piață pentru era AI
- Tehnologii AI care avansează în mod constant, cum ar fi senzorii ISOCELL Auto 1H1, optimizați pentru dezvoltarea vehiculelor autonome
- Depășirea așteptărilor clienților cu lansarea consecventă a produselor excepționale SSD B2C precum 990 EVO și SSD T9