Samsung Electronics a anunțat un parteneriat cu Audioburst, platforma revoluționară AI de căutare audio, pentru a oferi o experiență incredibilă audio pentru consumatorii produselor Samsung. În conformitate cu termenii din acord, Samsung va integra serviciile Audioburst în milioane de produse Samsung din întreaga lume, începând cu televizoarele Smart.
„Împreună cu Samsung, vom extinde disponibilitatea noastră globală pentru mai mulți utilizatori din întreaga lume. Pentru început, platforma noastră va adăuga un aspect audio nou, personalizat, care va putea fi găsit pe televizoarele Samsung„, a declarat Amir Hirsh, co-fondator și CEO Audioburst. „Astăzi, în case există mai mult de 33 de milioane de dispozitive audio și mai mult de 30% din comenzile pentru căutare pe mobile sunt comenzi vocale. Răspunsul pe care oamenii îl primesc de pe dispozitivul lor trebuie să fie la fel de convingător„, a adăugat dl Hirsh.
Cu Audioburst, proprietarii de telefoane inteligente Samsung vor putea să interacționeze cu televizorul prin comenzi activate prin voce. Audioburst schimba modul în care oamenii consumă conținut audio transformând fiecare dispozitiv conectat din casă într-o sursă activă de voce pentru știri, sport, divertisment, trafic, vreme și multe alte domenii de interes.
Platforma Audioburst analizează în fiecare zi milioane de minute de conținut audio live și pre-înregistrate – podcast-uri, fluxuri radio și alte surse audio – etichetarea și indexarea acestora, făcându-le să poată fi căutate după un cuvânt cheie, context și subiect. Audioburst creează, de asemenea, o „identitate de ascultare” pentru utilizatori și le alimentează preferințele cu informații bazate pe ceea ce au ascultat anterior.
Noua colaborare prevede ca Samsung Venture Investment, afiliată Samsung Electronics și specializată în promovarea startup-urilor, să investească în primă fază 4,6 milioane de dolari în Audioburst. Gigantul tehnic sud-coreean își va extinde finanțarea în faza a doua până la 11,3 milioane de dolari. Alți investitori mai participă la această colaborare printre care: Advanced Media Inc., cea mai importantă companie de tehnologie de recunoaștere a vocii din Japonia, precum și consorțiul Flint Capital, 2B-Angels și Mobileye.
Dacă privim lucrurile din altă perspectivă, putem să numim această investiție făcută de Samsung ca o consolidare pentru capabilitățile din segmentul AI. Samsung poate chiar să îmbine caracteristicile Audioburts cu Bixby în viitor, cine știe.
Dar, cel mai important este că vom vedea în cele din urmă mai multe dispozitive Samsung cu servicii Audioburst încorporate. Este doar o chestiune de timp până când acest lucru se va întâmpla.