Samsung pe locul 2 în India în octombrie pe piața smartphone-urilor

445
Samsung pe locul 2 in India pe piata smartphone in octombrie
Sursa Foto: Yonhap / en.yna.co.kr

Samsung Electronics Co. s-a clasat pe locul al doilea pe piața smartphone-urilor din India în octombrie. Datele au fost publicate ieri de compania de studiu de piață International Data Corporation (IDC). Cel mai mare producător și furnizor de smartphone-uri din lume a condus piața indiană în segmentul de prețuri mici.

Gigantul tehnologic sud-coreean a reprezentat o cotă de piață de 20,6 la sută în India. Piața din India este a doua cea mai mare piață de smartphone-uri din lume, în ceea ce privește unitățile vândute consumatorilor, potrivit International Data Corp. In special pe această piață sunt cerute telefoanele entry-level și mid-range. Telefoanele high-end sunt mai puțin vândute, India fiind o piață cu putere de cumpărare redusă.

Samsung foarte bun în India în segmentul mid-range

Vânzările de smartphone-uri Samsung s-au ridicat la 4,5 milioane de unități în octombrie. Este o creștere cu 42,2% față de octombrie 2019, conform IDC. Datele IDC au arătat că Samsung a fost cel mai mare furnizor din categoria de smartphone-uri mid-range, la prețuri cuprinse între 200 și 300$. Aceste telefoane au reprezentat aproape o pătrime din dispozitivele vândute în octombrie. În acest segment, Samsung a avut cele mai mari vânzări în 36 din cele mai mari 50 de orașe din India. Galaxy M30, M31 sau Galaxy M51 au fost foarte bine vândute.

Xiaomi a ocupat primul loc pe piața smartphone-urilor din India. Xiaomi a avut în octombrie o cotă de 24,8%. Xiaomi a vândut 5,5 milioane de smartphone-uri în octombrie, în creștere cu 38,1% față de aceeași lună din 2019.

Diwali sau Festivalul Luminilor, este un festival important în hinduism și durează cinci zile. Diwali simbolizează„victoria spirituală a luminii asupra întunericului și a binelui asupra răului”. Este sărbătoare oficială în India, Malaezia, Singapore, Nepal, Fiji și Sri Lanka.

Xiaomi a fost pe primul loc în 30 din 50 de mari orașe în ceea ce privește segmentul de smartphone-uri sub 200$. Aceste modele au reprezentat 68% din piața smartphone-urilor din India. De asemenea, Xiaomi a depășit Samsung în 34 din cele mai importante 50 de orașe în ceea ce privește vânzările online de smartphone-uri.

Vivo a fost pe locul trei cu o cotă de piață de 17,8% în octombrie, conform agenției de presă Yonhap. Locurile patru și cinci au fost ocupate de Realme cu 13,8% și Oppo cu 12,3%.

IDC a declarat că vânzările de smartphone-uri din India au crescut cu 38% față de anul trecut. Au ajuns la un record de 22 de milioane de smartphone-uri în octombrie, datorită achizițiilor puternice ale consumatorilor înainte de Diwali.