Samsung pe locul șapte ca impact de marcă în Statele Unite

1010

Samsung Electronics a ocupat locul șapte în „Indexul de relevanță a mărcii” din 2018, prezentat recent de firma Profet (Prophet). Aceasta este o companie de consultanță cu sediul în San Francisco. Într-un studiu recent efectuat, Samsung s-a clasat pe locul șapte în evaluarea impactului mărcii la consumatorii americani. În special, compania a înregistrat cel mai înalt nivel de încredere între mărcile de calculatoare și software în ceea ce privește protecția vieții private.

Poziția Samsung în clasamentul „Brand Relevance Index (BRI)” din 2018 a crescut cu trei locuri față de anul trecut. În 2017 compania Samsung a fost clasată pe locul zece, cea mai bine clasată firmă dintre brandurile non-S.U.A. Conform BusinessKorea, în acest studiu, Samsung Electronics a fost în „top ten” în ultimii patru ani consecutivi.

Fiabilitate și protecția vieții private, atuurile Samsung în acest clasament

În special, Samsung Electronics a obținut cel mai mare punctaj printre mărcile de calculatoare și software în domeniul protecției vieții private și evaluării fiabilității. „Studiul a constatat că Samsung a fost cea mai de încredere marcă în rândul consumatorilor din sectorul calculatoarelor și al software-ului”. Se arată în raportul companiei Profet. „Samsung a fost recunoscut ca un brand care este iubit de consumatori. Acesta inovează continuu produsele sale și lucrează pentru a realiza o locuință conectată„.

Clasamentul se bazează pe rezultatele unui studiu privind relevanța mărcii efectuat pe 12.694 de consumatori americani și aproximativ 299 de mărci din 37 de sectoare industriale din SUA. Au fost luate în calcul patru criterii: afinitate pentru branduri (branduri fără care nu puteți trăi), utilizare în viața reală (branduri pe care vă puteți baza), creativitate (branduri care vă inspiră) și inovație (branduri care inovează constant). Profet a ținut seama de avantajele și meritele produselor și de dependența consumatorilor de aceste produse, printre altele.

Prophet este o firmă de consultanță integrată și o agenție specializată în branding, marketing, design, analiză și inovare. Are sediul în San Francisco și birouri în Statele Unite, Europa și Asia. A fost fondată 1992 de Scott Galloway și Ian Chaplin, absolvenți ai Universității Berkeley din California.

Apple, care a ocupat primul loc în evaluarea de anul acesta, a fost pe primul loc timp de patru ani consecutivi. Amazon, Pinterest, Netflix, Android, Google, KitchenAid, Spotify și Nike au încheiat topul 10. Acestea sunt primele 10 branduri cele mai relevante pentru consumatorii din SUA. Pinterest a fost singurul gigant de social media care a intrat în top 10 – Facebook, Twitter și Snapchat nu au prins top 10.

Compania de consultanță globală Profet efectuează acest clasament, „Brand Relevance Index”, începând cu anul 2015.