Samsung pe locul trei în Japonia, Galaxy S10, A20, A30 cele mai vândute

928
Sursa Foto: SamMobile.com

Samsung Electronics este din nou pe podium în Japonia, după ce a reușit să depășească compania locală Sony. Samsung a ajuns pe locul trei în cota de piață a smartphone-urilor din Japonia în 2019. Cota de piață a Samsung a fost anul trecut în creștere cu 0,8%, față de anul 2018 când a avut 7,4%, potrivit SamMobile, care citează firma de cercetare de piață IDC.

Între timp, Sony nu numai că a pierdut al treilea loc față de Samsung, dar a și căzut pe locul cinci, în timp ce Apple (primul loc) și Sharp (locul 2) continuă să depășească gigantul tehnologic coreean cu o cotă de piață de 46,2% și, respectiv, 13,6%.

Samsung își menține cifrele de livrare în Japonia

Deși Samsung a reușit să își crească cota de piață în Japonia, nu a livrat mai multe smartphone-uri în 2019, comparativ cu 2018. Gigantul tech a livrat cifre similare, dar a avut rezultate foarte bune. Trebuie avut în vedere că piața japoneză de smartphone-uri în general a scăzut de-a lungul anului trecut. În schimb, în ​​timp ce Samsung și-a menținut cifrele de livrare, Apple, Sharp și Sony au livrat mai puține smartphone-uri în Japonia față de 2018.

În Q4 2019, Samsung a urcat pe locul patru cu o cotă de piață de 8,8%. A fost o mică diferență față de Sharp pe doi 10,2% și Sony pe trei cu 8,9%. Apple a fost pe primul loc cu o cotă de 51,5%. Mai mult de jumătate din smartphone-urile vândute în Japonia în Q4 2019 au fost iPhone.

Japonia este a unsprezecea cea mai populată țară din lume. Cea mai mare zonă urbană este zona metropolitană centrată pe capitala Tokyo, care este cea mai populată din lume. Japonia cuprinde 6.852 de insule care se întind de-a lungul coastei Pacificului.

Samsung a avut o cotă de peste 10% în Japonia până la jumătatea anului 2013. Apoi, în urma creșterii companiei Apple, cota sa a scăzut la mai puțin de 5% din 2015. Din 2017, tendința de creștere a companiei Samsung a revenit treptat și a continuat și anul trecut.

Samsung Galaxy S10, A20 și A30 au fost forța motrice a succesului Samsung în Japonia. Seria Galaxy S10 a fost unul dintre motivele pentru care Samsung a avut succes anul trecut în Japonia, potrivit IDC. Și nu este chiar atât de surprinzător. În ceea ce privește smartphone-urile din gama medie, International Data Corporation afirmă că Galaxy A20 și Galaxy A30 au fost cele mai bine vândute smartphone-uri din Japonia pe tot parcursul anului 2019.