Un raport publicat de presa coreeană sugerează că Samsung şi-a diminuat interesul pentru piaţa smartphone-urilor de lux şi şi-a îndreptat atenţia spre cele ieftine şi cu preţuri medii, dar şi asupra tabletelor. Într-un alt raport, se susţine că Samsung doreşte să vândă în jur de 42 de milioane de tablete în 2014, acum lucrând la o tabletă de 13.3 inch, pe lângă cea de 12.2 care continuă să fie foarte populară.
Se pare că tableta de 13.3 inch este o încercare a companiei Samsung să intervină pe piaţa de laptopuri şi calculatoare, mai ales când vine vorba de business şi productivitate. Tableta s-ar putea numi Galaxy Tab 2014 Edition cu sistem Android şi Windows RT dual-booting despre care s-a tot vorbit, dar pentru a afla cu adevărat ce pregăteşte Samsung în spatele uşilor închise în Coreea de Sud va trebui să aşteptăm pâna la CES las Vegas de anul viitor.
Piața tabletelor, conform firmelor de cercetare de piață, este într-o continuă creștere și compania din Coreea de Sud nu poate rata această oportunitate. Datorită în special portabilității lor și caracteristicilor mai mereu îmbunătățite aceste sunt tot mai mult apreciate de utilizator și câștigă tot mai mulți fani.