Samsung a lansat primul său televizor modular Micro-LED de 146 de inch la Consumer Electronics Show 2018 din ianuarie. Gigantul high-tech s-a concentrat pe tehnologia MicroLED în ultimii câțiva ani, iar „The Wall” a fost prima creație pe care a dezvăluit-o publicului. The Wall a fost descris de Samsung drept primul televizor modular de 146 inch, cu tehnologie Micro-LED cu emisie de lumină. Are LED-uri micrometrice, care sunt mult mai mici decât LED-urile existente.
Acum Samsung Electronics a anunțat lansarea oficială a primului ecran Micro-LED, The Wall Professional, pentru uz industrial la o expoziție comercială din SUA, la InfoComm 2018 Las Vegas, comercializând tehnologia de afișare de generație următoare. Afișajul are un design bazat pe module, fără rosturi, care permite personalizarea formei și dimensiunii televizorului în funcție de preferințele clienților. Prin urmare, acesta poate fi folosit pentru a servi scopuri diferite, cum ar fi crearea unui afișaj de dimensiunile dorite pe un perete sau pentru alte diferite spații.
Panourile cu LED-uri miniaturale sunt dotate cu module mai mici, mai luminoase și au o viteză de răspuns îmbunătățită în comparație cu panourile premium existente, cum ar fi panourile cu afișaj organic cu diode luminoase, OLED. Display-ul micro-LED Samsung are până la 1.600 de nivele de luminozitate și formatul High Dynamic Range 10 Plus, precum și un motor de calitate a imaginilor pentru cinematografe.
Samsung va vinde inițial The Wall Professional pentru clienții care se ocupă de afaceri, menționând că acest afișaj este foarte potrivit pentru spații comerciale precum hoteluri de lux, săli de sport, muzee, săli de conferințe, etc. „Fiecare loc cu pereți este considerat o oportunitate pentru afișarea Wall-ului „, a declarat Kim Seok-ki, vicepreședinte executiv al afacerii de afișare vizuală a companiei Samsung.
Samsung a început să preia comenzi pentru The Wall Professional la InfoComm 2018. Va finaliza instalarea ecranelor în Statele Unite și în alte țări până în al treilea trimestru al anului 2018. De asemenea, intenționează să aducă tehnologia Micro-LED și la televizoarele de consum în a doua jumătate a acestui an.
Potrivit unui studiu de piață se estimează că piața micro-LED-urilor va crește de la 600 milioane USD în 2019 până la 20,5 miliarde USD în 2025. Creșterea va fi mai mare pentru display-uri pentru smartwatch-uri, dispozitive mobile și dispozitive AR / VR. Interesul crescând al giganților electronici Apple, Samsung și Sony și interesul manifestat de furnizorii de componente aflați în lanțul de aprovizionare contribuie, de asemenea, la creșterea pieței. Samsung, LG, Sony, Sharp, Panasonic și alții vor contribui la cererea majoră de display-uri micro-LED până în 2025.