Samsung se întâlnește cu istoria: “Notre-Dame de Paris: The Augmented Exhibition”

302
Notre-Dame-de-Paris Samsung Galaxy tab Active
Sursă foto: Samsung Global Newsroom

Tabletele din seria Samsung Galaxy Tab Active sunt în centrul expoziției de realitate augumentată „Notre-Dame de Paris: The Augmented Exhibition”. O astfel de expoziție a uimit la Westminster Abbey din Londra la începutul acestui an, înainte de a se muta la Muzeul Palatului Național al Coreei din Seul în timpul verii.

Creat de start-up-ul francez Histovery prin sponsorizarea exclusivă a L’Oréal Groupe și în parteneriat cu Samsung Electronics, „Notre-Dame de Paris: The Augmented Exhibition” a devenit un succes global, condus de experiența unică și captivantă făcută posibilă de Samsung. La aceste manifestări tablete Galaxy Tab Active 3 și Samsung Galaxy Tab Active 5 au dat piept cu istoria. Expoziția a atras aproape jumătate de milion de vizitatori în mari orașe ale lumii. De exemplu la Paris, Washington, Montreal și Dubai – și cel mai recent la Westminster Abbey din Londra. Începând cu 2 iulie, expoziția se va muta la Seul, Coreea de Sud, pentru două luni la Muzeul Palatului Național. Astfel sud-coreenii vor avea ocazia să descopere mai multe despre unul dintre cele mai iubite monumente ale Franței, potrivit SamsungNewsroom.

„Notre-Dame de Paris: The Augmented Exhibition” prezintă o scufundare exclusivă în moștenirea catedralei. Cu Galaxy Tab Active 3 și Galaxy Tab Active 5 aflați totul despre Notre-Dame de Paris cu ajutorul realității augumentate. Sunt informații extrem de interesante despre așezarea primei pietre în 1163 și până la eforturile de restaurare în curs, toate prin ochii constructorilor de astăzi.

Expoziția a fost proiectată și produsă de Histopery în colaborare cu instituția publică Rebuilding Notre-Dame de Paris și datorită sponsorizării L’Oréal Groupe. În ceea ce va fi o premieră în Coreea, această experiență unică combină scenografia fizică și realitatea augmentată, prezentată pe noua soluție Galaxy Tab Active 5 și HistoPad, alături de alte tablete din seria Galaxy Tab Active, furnizate de Samsung și operate de Histovery.

L’Oréal Groupe L’Oréal este cea mai importantă corporație din industria cosmetică și a înfrumusețării. Are peste 90.000 de angajați la nivel global, iar anul trecut a generat vânzări în valoare de 41,18 miliarde de euro.

Evenimentul este găzduit la Muzeul Palatului Național din Coreea. Acest palat este o fostă reședință regală care datează din secolul al XIV-lea. Aici vizitatorii expoziției vor folosi tabletele Galaxy pentru a scana cele 21 de „Uși ale timpului”. Astfel vor descoperi reconstrucții 3D ale catedralei în câteva momente cheie din istoria sa. Vizitatorii din Seul vor avea, de asemenea, acces exclusiv la o reconstrucție a Notre-Dame de Paris în starea sa actuală, pe fondul renovărilor, deoarece soluția HistoPad a fost actualizată pentru a reflecta cel mai recent efort de restaurare a turnului emblematic al clădirii.

Sursă foto: Samsung Global Newsroom

Această experiență exclusivă este posibilă cu Galaxy Tab Active 5. Această tabletă este bazate pe moștenirea Samsung de a crea dispozitive premium robuste și echipate cu un afișaj captivant pentru vizualizarea realistă a conținutului.

Galaxy Tab Active 5 este o tabletă robustă concepută pentru medii solicitante și creată pentru a rezista la condiții extreme. Are certificare IP68 și este conformă cu standardul militar american MIL-STD-810H. Tableta oferă o experiență îmbunătățită datorită formatului său compact și ergonomic. Tab Active 5 are un design robust, care poate rezista în medii dure și la căderi accidentale.

Dispunând de un procesor puternic și rezoluția necesare pentru a reda detalii extrem de realiste în 3D, tableta Samsung Galaxy Tab Active 5 aduce la viață munca meticuloasă de cercetare desfășurată de comitetul de experți științifici al Histopery, oferind o experiență atât captivantă, cât și educațională. Rată de reîmprospătare de 120Hz duce la o experiență de vizionare fluidă, contribuind și mai mult la realismul imaginilor. Bateria de lungă durată și detașabilă a tabletei permite până la 16 ore de redare video.

„Suntem încântați să facem parte din acest proiect, valorificând tehnologia noastră mobilă inovatoare în slujba istoriei. Speranța noastră este să aducem la viață istoria Notre-Dame de Paris la nivel global.” A declarat Frédéric Fauchère, director MX Business la Samsung Electronics France.

„Această expoziție sporită sponsorizată de L’Oréal Groupe celebrează istoria extraordinară și splendoarea Notre-Dame de Paris. Vizitatorii de toate vârstele se pot adânci în istoria de 850 de ani a catedralei, retrăind momente istorice cheie de la construcția ei în Evul Mediu până la reconstrucția ei în curs de azi. Suntem recunoscători Samsung pentru această expoziție”, a declarat Bruno de Sa Moreira, co- fondator, CEO și producător executiv al „Notre-Dame de Paris: The Augmented Exhibition”.