Samsung partener oficial al Federației Germane de Fotbal

1382

Samsung Electronics a devenit partener oficial al Deutscher Fußball-Bund (DFB) – Federația Germană de Fotbal.  Atunci când echipa națională de fotbal a Germaniei joacă pentru a-și apăra titlul la Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia, Samsung se va afla în prim plan. De acum încolo, Samsung este oficial „Technology Partner of the German Football Association” – Partener Tehnologic al Federației Germane de Fotbal.

Compania high-tech sud-coreeană sprijină nu numai echipele naționale masculine și feminine de fotbal ale Germaniei, acordă sprijin pentru toate echipele de juniori, precum și pentru noua Academie DFB din Frankfurt pe Main. Începutul parteneriatului a fost anunțat cu ocazia prezentării provizorii a echipei de fotbal a Germaniei care va participa la Campionatul Mondial de Fotbal care se va desfășura în perioada 14 iunie – 15 iulie în Rusia.

Anunțul echipei Germaniei pentru Campionatul Mondial de Fotbal a avut loc la Muzeul Fotbalului din Dortmund. Samsung va susține acum DFB cu know-how-ul său tehnologic și o susținută campanie de marketing sub motto-ul „Go for bigger goals”.

Cu angajamentul nostru de a dezvolta tehnologii care ajută oamenii să facă mai mult, suntem implicați în două moduri pentru fotbalul german: Susținem jucătorii și Federația Germană de Fotbal cu produsele noastre și îi punem în legătură cu milioane de fani pasionați de fotbal din întreaga lume. Așadar, creăm un sentiment puternic de comunitate, care va inspira echipele„, spune Martin Börner, vicepreședintele Samsung Electronics Germania. Parteneriatul dintre Samsung și DFB este inițial valabil pe o perioadă de timp de trei ani.

Fotbalul modern de top devine din ce în ce mai rapid și mai solicitant din punct de vedere tehnologic – atât pe teren, cât și în afara lui. Samsung Electronics ca partener al federației germane vine cu diferite soluții, de exemplu, pentru noua Academie DFB de la Frankfurt și administrația de acolo, Samsung a pus la punct cu dotări ultra-moderne o suprafață de 15 hectare, pentru a modela viitorul fotbalului german. „Pentru a fi la nivel internațional de top, avem nevoie de inovare constantă și parteneri puternici. Cu Samsung, acum avem o altă companie de partea noastră, care are un nivel ridicat de expertiză tehnologică„, spune secretarul general al DFB, Friedrich Curtius.

Campionatul Mondial de Fotbal este cea mai importantă competiție fotbalistică disputată între echipele naționale de fotbal. Prima ediție a avut loc în anul 1930 în Uruguay (doar 4 naționale din Europa au participat: Belgia, Franța, România și Iugoslavia), iar cea mai recentă în 2014 în Brazilia. Germania este actuala campioană mondială, are la activ patru titluri.

Punctul central de plecare pentru Cupa Mondială din Rusia (15 iunie 14-iulie 2018) este platforma www.samsung.de/biggergoals, unde fanii din întreaga lume pot vedea cum echipa din jurul antrenorului Joachim Löw, dă totul în spatele scenei pentru a repurta succese în toate meciurile ce le vor disputa. În plus, vor fi disponibile produse promoționale BFD-Samsung într-o ediție limitată.

Compania anunță de asemenea AR emoji speciale pentru fotbaliști. Jucătorii din echipa Germaniei ca Manuel Neuer, Mesut Özil și Thomas Müller, vor avea AR emoji ca jucători animați, care vor putea fi descărcate.

Parteneriatul ar putea fi și o platformă importantă pentru Samsung de a face cunoscute mai bine în Germania dispozitivele sale de fitness și pentru a spori credibilitatea brandului sud-coreean în producția acestor dispozitive care controlează starea de sănătate.

Cu Samsung sponsor oficial al naționalei Germaniei, la un eveniment de talie mondială organizat de FIFA (cel mai urmărit eveniment sportiv la nivel mondial), compania high-tech poate să-și promoveze și gama sa de televizoare.

SURSĂSamsung News