Samsung pentru a zecea oară cel mai popular brand din Rusia

610
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Pentru a zecea oară, Samsung Electronics a devenit lider în clasamentul anual „Branduri favorite ale rușilor – 2020”. Acest top anual este realizat de către compania de cercetare de piață Online Market Intelligence (OMI). Gigantul high-tech sud-coreean a fost votat de 17,9% dintre cetățenii ruși chestionați de analiști.

Samsung Electronics a rămas cel mai popular brand în rândul utilizatorilor din categoriile „Electrocasnice” (din 2009); „Telefoane mobile, smartphone-uri sau PDA-uri” (din 2013); și „Electronice (TV, audio, echipamente video etc.)” (din 2011).

Ne face plăcere să vedem că Samsung continuă să fie iubit de consumatori, așa cum arată acest nou clasament. Cercetările OMI arată că angajamentul companiei de a crea produse și servicii care îmbunătățesc viața cu tehnologia dă roade. Suntem recunoscători clienților noștri pentru încredere și loialitate. Promitem că vom continua să oferim pieței produse inovatoare într-o varietate de categorii, de la televizoare 8 K, electrocasnice inteligente și smartphone-uri, până la gadgeturi mobile”. A spus Victoria Yarzutkina, director de marketing pentru Samsung Electronics, conform NewsSamsung.

După Samsung cu 17,9%, următoarele locuri au fost ocupate de Adidas cu 12,2%, Nike cu 11,7% și Apple cu 9,7%. Aceste companii au ocupat primele patru locuri și în 2019 și 2018. Samsung a avut un procent de 18,5% în 2019 și de 18,3% în 2018. Locul cinci în „Branduri favorite ale rușilor – 2020” a fost ocupat de compania germană Bosch cu 5,8%.

OMI – Online Market Intelligence este o companie fondată în 2007 și are sediul la Moscova. Oferă cercetări de marketing, cercetare online, B2C, în domeniul auto, IT B2B și în domeniul sănătății. Efectuează studii de piață în Rusia, Ucraina, Belarus și Kazahstan.

Compania de cercetare OMI întocmește topul „Branduri favorite ale rușilor” pentru a oferi o evaluare independentă a eficacității activităților de marketing ale companiilor. Evaluarea se bazează pe răspunsurile a 1.500 de rezidenți ruși cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani. Sondajul a fost efectuat în orașele cu o populație de cel puțin un milion de locuitori. Conform NewsSamsung, primul studiu „Branduri favorite ale rușilor” a fost realizat în 2008.