Samsung pe primul loc în satisfacția cumpărătorilor în Rusia

783

Gigantul sud-coreean Samsung Electronics s-a clasat pe primul loc într-un sondaj recent privind satisfacția consumatorilor din Rusia. Potrivit raportului companiei de consultanță globală KPMG, Samsung a fost pe primul loc în top-ul celor 100 de branduri, câștigând 8,24 puncte dintr-un total de 10 puncte.

Gigantul sud-coreean a fost urmat de compania americană Nike Inc. cu 8.09 de puncte. Gigantul francez de produse cosmetice Yves Rocher cu 8,08 puncte a fost plasat pe locul trei. Producătorul japonez de electronice Sony cu 8,05 puncte și multinaționala americană de servicii financiare Visa cu 8,03 au fost pe locurile patru și cinci.

Samsung este cel mai iubit brand din Rusia în ultimii opt ani consecutivi

Conform agenției de presă sud-coreene Yohnap, preluată de KoreaTimes acesta este primul studiu al KPMG privind satisfacția consumatorilor din Rusia. Compania olandeză de consultanță a efectuat și efectuează permanent astfel de sondaje în toate economiile majore la nivel mondial din 2010. Sondajul a fost efectuat pe un număr de 5.000 de consumatori ruși și evaluează companiile în șase categorii. Una dintre acestea este modul de abordare a clienților.

Primirea celor mai mari punctaje dintre toate companiile participante la sondaj a făcut ca Samsung să ocupe primul loc. Consumatorii au ales Samsung pentru calitatea și fiabilitatea produselor sale. Unul dintre principalii factori care a contribuit la obținerea acestui loc este experiența consumatorilor„, se arată în sondajul KPMG.

KPMG Klynveld Peat Marwick Goerdeler” este o companie olandeză de servicii profesionale și unul dintre cei patru mari auditori mondiali – Big Four, împreună cu Deloitte, Ernst & Young și PricewaterhouseCoopers. Iniţialele KPMG reprezintă numele fondatorilor companiei. A fost fondată în 1987 și are sediul în Amsterdam. Este prezentă în România și Moldova.

Ca liderul pieței electronice de consum și a pieței digitale din Rusia, Samsung și-a câștigat o reputație demnă de încredere pe parcursul multor ani. Integritatea ridicată a companiei Samsung în domeniul comerțului este indisolubil legată de imaginea mărcii Samsung„. Remarcă studiul companiei olandeze.

Anul trecut, Samsung a fost numit cel mai iubit brand din Rusia pentru al optulea an consecutiv. Acest sondaj a fost realizat de Intelligence Online Market, o companie din Rusia care efectuează de mulți ani astfel de sondaje în Rusia. Gigantul tech a câștigat 18,3% din voturile celor 1.500 de respondenți care locuiau în orașele cu peste 1 milion de persoane. Gigantul tech a fost urmat de urmat Adidas AG cu 11,1% și Nike cu 9,6%.