Samsung face o publicitate inteligentă pentru noile QLED TV 2018

2085

După o intensă strategie de marketing, Samsung a lansat oficial seria de televizoare QLED 2018 în martie anul curent. Televizoarele au fost scoase la vânzare câteva săptămâni mai târziu pe anumite piețe selectate. Între timp Samsung continuă să extindă disponibilitatea noilor televizoare QLED pe diverse piețe, dar face în același timp și o continuă campanie publicitară pentru atragerea clienților.

În Marea Britanie, Samsung a lansat o campanie de reclame inteligente și încântătoare care atrag inevitabil atenția oamenilor. Acesta a început pe data de 25 mai cu un anunț de 20 de secunde pentru a face milioane de spectatori să creadă ca televizoarele lor au fost oprite. Campania se va lansa în Marea Britanie pe o perioadă de zece zile și va avea, conform Samsung, inițial 221 spoturi TV pe 18 canale de televiziune. Anunțurile vor difuza pe mai multe canale și rețele de televiziune care acoperă unele dintre cele mai populare emisiuni din Marea Britanie. Samsung estimează că acestea vor ajunge la un număr de peste 49 de milioane de spectatori.

În ceea ce privește anunțurile, comunicatul de presă de la Samsung spune că „Ecranele se vor umple cu zumzete și bâzâieli, cu interferențe statice și alte ciudățenii înainte de a se bloca și de a se opri complet, lăsând spectatorii să privească în gol sau să caute rapid telecomanda, timp de șase secunde parcă interminabile„.

După toate acestea pe ecran apare un text: „Acesta este ecranul de la televizorul dvs. … de cele mai multe ori, un gol plin de nimic„. Apoi se explică virtuțile tehnologiei Samsung QLED, care are un „Ambient Mode”, ceea ce înseamnă că spectatorii nu trebuie să vadă niciodată un ecran gol.

Cele mai importante 10 branduri producătoare de televizoare din lume în 2017 au fost: 1.Samsung Electronics, 2.LG, 3.TCL (o companie din China), 4.Hisense (China), 5.Sony, 6.Skyworth (China), 7.TP Vision (Olanda), 8.Vizio (SUA), 9.Haier (China) și 10.Changhong (China).

Anunțul inițial de 20 de secunde din prima zi, va fi urmat de un anunț ceva mai extins de 30 de secunde în ziua următoare, în care televizoarele Samsung vor fi goale de conținut timp de opt secunde. Al doilea anunț va fi difuzat în timpul de reclamă al emisiunilor principale.

Cel puțin opt milioane de televizoare vor fi „dezactivate” ca parte a campaniei de publicitate Samsung. Samsung declară că această campanie a fost concepută pentru a prezenta caracteristica Ambient Mode în noile sale televizoare QLED.

Ambient Mode este una dintre principalele inovații propuse de televizoarele QLED Samsung 2018. Modul Ambient oferă informații utile pe tot parcursul zilei – chiar și atunci când utilizatorii nu urmăresc în mod activ filme și programe de televiziune. Poate să redea muzică, să afișeze titluri de știri, rapoarte de trafic și actualizări meteorologice

Pentru televizoarele montate pe perete, modul Ambient poate imita modelul de pe peretele din spatele televizorului pentru a crea un efect vizual uimitor în care televizorul se contopește fără probleme cu peretele. Dacă aveți în spatele televizorului un perete de cărămidă, de exemplu, televizorul va afișa același model. Televizoarele QLED 2018 pot funcționa în modul Ambient 24 de ore pe zi fără probleme.

SURSĂSamMobile