Samsung revine puternic pe piața smartphone-urilor din India

1082

Samsung a revenit puternic pe a doua cea mai mare piață de desfacere a telefoanelor mobile din lume, piața indiană, apropiindu-se de chinezii de la Xiaomi. Samsung s-a concentrat mai mult pe caracteristicile aparatului foto în smartphone-urile sale mai ieftine, potrivit companiei de cercetare Canalys.

Samsung și Xiaomi sunt departe de cele mai populare branduri de smartphone din India, ele reprezintă acum un procent 60% din toate livrările de smartphone-uri din India, comparativ cu 43% în Q2 din 2017. Acum, un nou raport al firmei de cercetare de piață Canalys arată că Samsung a refăcut decalajul, punând un accent mai mare asupra dispozitivelor sale cu prețuri mai mici.

Samsung a înregistrat o creștere anuală de aproape 50% în India, potrivit raportului companiei pe trimestrul doi (Q2) din 2018, având o cotă de piață de 30,2 % în creștere cu 25% față de același trimestru al anului trecut. În același timp, Xiaomi și-a dublat vânzările față de trimestrul 2 din 2017, atingând de asemenea o cotă de piață de 30,4 %. Rezultatele Samsung sunt chiar mai impresionante datorită decalajului dintre cele două mărci din trimestrul anterior, primul din 2018. Atunci, Canalys a menționat că Xiaomi a deținut o cotă de 31%, comparativ cu 25% Samsung.

În India, Vivo a fost pe locul trei cu o cotă de piață de 11%, în timp ce Oppo s-a clasat pe patru cu o cotă de piață de 10%. „În pofida popularității crescânde a companiei Xiaomi în India, Samsung va rămâne prima alegere pentru consumatori. Tehnologia sa și lanțul de aprovizionare vor continua să-i ofere o altă imagine față de Xiaomi în viitorul apropiat„, a declarat analistul Canalys, TuanAnh Nguyen

Rezultatele companiei sud-coreene se datorează, în mare parte, concentrării acesteia asupra dispozitivelor cu prețuri reduse, potrivit firmei Canalys. Xiaomi are reputația de a furniza telefoane bugetare cu o mulțime de caracteristici. Este ceea ce a făcut și Samsung pentru a reveni pe piața din India. „Samsung a lansat dispozitive direct împotriva portofoliului Xiaomi și își concentrează atenția asupra capabilităților camerelor foto cu funcțiile Portrait Dolly și Background Blur Shape„, a declarat analistul Canalys, TuanAnh Nguyen.

Canalys este o companie lider mondial în analiza de piața a tehnologiei, cu un focus distinct pe anumite zone cum ar fi smartphone-urile. Canalys a fost înființată în 1998 și are sediul în Singapore. Are birouri și specialiști în domeniu în Europa, Asia, Africa, America de Nord și de Sud.

Cu toate acestea, Canalys consideră că telefonul cel mai popular al lui Xiaomi, Xiaomi Redmi 5A mai are încă avantaj asupra smartphone-ului Samsung Galaxy J2 Pro, smartphone-ul cel mai bine vândut al companiei Samsung în India. Canalys estimează că Xiaomi Redmi 5A a expediat în India peste 3,2 milioane de unități, comparativ cu 2,3 ​​milioane de unități din Samsung Galaxy J2 Pro, trimise de Samsung.

Canalys a constatat că și alte mărci sunt capabile să obțină succes pe piața indiană. Este dat ca exemplu trecerea companiei Asus de la un model tradițional de vânzare la un model de vânzare pe online pe internet. Ideea pare să fi avut succes deoarece vânzările companiei aproape s-au triplat în Q1 2018, potrivit Canalys. Acest lucru se datorează noului model Asus Zenfone Max Pro M1, care are o mulțime de caracteristici și se poate cumpăra pentru aproximativ 170 dolari în India.

Firma de studiu de piață avertizează că volumul nu este singura modalitate de a reuși în India. Apple a înregistrat o scădere de 50% a volumului de vânzări în acest trimestru, însă Canalys susține că mișcarea companiei Apple de a reduce partenerii de distribuție în India va asigura un profit mai mare.

SURSĂAndroidauthority