Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană

110
Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbana cu Galaxy AI
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung România și BMW România își unesc forțele pentru a transforma experiența de utilizare a Galaxy AI într-o explorare urbană a Bucureștiului. Prin intermediul telefoanelor Galaxy S24 Ultra, echipate cu AI și a mașinilor performante BMW, cele două branduri îi invită pe bucureșteni să descopere capitala într-un mod inedit, folosind chiar smartphone-ul nelipsit din buzunar, și îi provoacă să aducă astfel la viață povești nescrise și locuri emblematice din jurul lor.

Șase lideri de opinie și ambasadori Samsung – Cuza, Mirela Bucovicean, Goguci, Lili Sandu, Cristiana Oprea și Dan Babu – au condus ultimele modele de mașini BMW. În acest timp ei au folosit la maximum toate funcțiile AI ale telefoanelor Galaxy S24 Ultra pe parcursul întregii nopți. Au avut misiunea de a descoperi poveștile nespuse din spatele unor clădiri emblematice din București.

Cei șase au răspuns cu entuziasm provocării Samsung, în parteneriat cu BMW, fiind cunoscuți pentru pasiunea lor pentru adrenalină și activități ieșite din comun:

  • Mirela Bucovicean. Este pasionată de tehnologie și senzații tari, având numeroase cursuri și acreditări la activ, printre care acreditări FIA și FRAS.
  • Cristiana Oprea. Este pilot profesionist de raliuri recunoscut la nivel internațional. Este prima româncă pilot care a concurat în Campionatul Mondial de Raliuri WRC.
  • Dan Babu. Este cunoscut pentru recenziile sale auto și înțelegerea profundă a tehnologiilor care echipează produsele din jurul său. Este vorba de mașini, smartphone-uri sau aparatură audio-video.
  • Goguci. Un fan al tot ce înseamnă auto-moto, de la mașini până la ATV-uri, fiind mereu în căutare de noi aventuri.
  • Lili Sandu. este mereu gata să exploreze orașul la volanul mașinii sale, dar și să sfideze stereotipurile din jurul femeilor-șofer.
  • Cuza, șofer împătimit și fan al ambelor branduri.

Campania, realizată în colaborare cu Questo, platforma premiată pentru jocurile sale de explorare urbană, a avut ca scop demonstrarea utilizării funcțiilor AI de pe Galaxy S24 în aducerea la viața a unor fragmente din istoria Bucureștiului.

În centrul acestei inițiative a fost funcția „Circle to Search” realizată împreună cu cei de la Google. Această funcție schimbă modul în care se realizează căutarea online. Face trecrea de la căutarea calsică  de la cea clasică din motorul de căuătare la o încercuire pe ecran. Cu motto-ul „Încercuiește. Caută. Găsește.”, utilizatorul poate găsi în cel mai scurt timp informația de care are nevoie. Trebuie doar să încercuiască pe ecran elementul care îl interesează, o fotografie, o clădire, folosind degetul sau S Pen-ul telefonului. Informațiile devin accesibile pe loc, la îndemână, iar datorită inteligenței artificiale. Rezultatele obținute pot conduce ulterior și către acțiuni mai complexe, precum plasarea rapidă de comenzi pentru anumite cumpărături, realizarea de programări sau identificarea de informații adiționale despre obiectul nou-descoperit.

Sursă foto: Samsung Global Newsroom

Pe parcursul quest-ului, participanții au primit diverse provocări și indicii, fiecare dintre acestea necesitând utilizarea tehnologiei avansate a telefoanelor Galaxy S24 Ultra și a mașinilor BMW pentru a putea merge mai departe. De exemplu, funcția „Circle to Search” a fost folosită pentru a descoperi cele 5 destinații. „AI Interpreter” a fost folosit pentru a traduce anumite provocări din alta limbă. „AI Note Assist” pentru a transforma o știre din anul 1877 într-o postare de Social Media din zilele noastre. „AI Photo Editing” pentru a aduce la viață scene din trecut într-un mod creativ. În plus, întreaga experiență a avut loc pe timp de noapte pentru a evidenția capabilitățile foto, îmbunătățite datorită tehnologiei AI, de pe camerele seriei S.

Cinci clădiri emblematice din București au fost iluminate în cadrul acestei explorări urbane, alese în mod simbolic de Samsung și BMW pentru această campaniei datorită amplasării lor geografice. Palatul Universul, un reper istoric și cultural al orașului și Muzeul Theodor Aman, care găzduiește operele celebrului pictor roman. De asemenea, Muzeul Hărților, care adăpostește o colecție impresionantă de hărți și globuri, Muzeul Victor Babeș, dedicat marelui savant român, și Conacul Golescu-Grant, o clădire cu o arhitectură impresionantă și o istorie bogată. Tote acestea au luminat cerul într-o noapte de mai, conturând cel mai mare cerc luminos din capitală pentru a marca astfel gestul simplu, dar de impact, din spatele funcției „Circle To Search”.

Întreaga experiență a fost facilitată de ultimele modele de mașini hibride BMW, mai exact BMW X2, iX1 și MINI Countryman. Acestea sunt disponibile atât în modele electric, mild-hybrid, cât și versiuni pe benzină sau diesel. Toate cele trei modele dispun de o interfață de generația 9, care este bazată pe Android Automotive. Această interfață asigură o versatilitate semnificativ mai mare de aplicații prin pachetul Digital Premium. Sistemul permite update over-the-air de mai bine de cinci ani, inclusiv în România. Sistemul se remarcă printr-o serie de moduri de funcționare care transformă interfața și ambianța interioară ale automobilului, dar şi prin posibilitatea de a instala aplicaţii on-line, precum jocuri sau funcţii de sunet.

În plus, noile modele MINI dispun în premieră de un ecran OLED rotund spectaculos, de mare rezoluție, furnizat de Samsung Displays. Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie.

Această inițiativă marchează un nou pas în colaborarea dintre Samsung și BMW,. De asemenea, subliniază rolul esențial al tehnologiei AI în redescoperirea lumii din jurul nostru. Prin tehnologia avansată Samsung și prin excelența ingineriei auto BMW, poveștile ascunse ale Bucureștiului sunt scoase la lumină și devin accesibile oricui este interesat sau curios să le descopere, oriunde s-ar afla, în cel mai rapid și simplu mod posibil.

„La Samsung, folosim tehnologia pentru a aduce beneficii tangibile în viețile oamenilor. Cu ajutorul funcțiilor de AI ale telefoanelor Galaxy S24, putem descoperi și chiar retrăi noi înșine istoria locurilor din jurul nostru pentru prima dată, printr-un quest captivant prin București adus la viață de inteligența artificială. A declarat Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics România & Bulgaria, potrivit ThePractice România. “Astfel le demonstrăm oamenilor că experiența de utilizare a unui telefon mobil merge dincolo de ecranul acestuia”.

„Pentru noi, parteneriatul cu Samsung este unul firesc. Avem în comun o serie de tehnologii valoroase, cum este display-ul OLED de înaltă rezoluţie folosit pe noile modele MINI. În acelaşi timp, avem în comun modul în care tehnologiile inteligente transformă interacţiunea utilizatorilor cu produsul. Cu experienţele de explorare urbană am creat un cadru inovativ pentru explorarea acestor noi tehnologii”, a declarat Alexandru Șeremet, Corporate Communication Manager la BMW România.

Prin acest parteneriat, Samsung România și BMW România încurajează românii de pretutindeni să pornească în (re)descoperirea și explorarea orașelor în care se află, cu ajutorul tehnologiei și a noilor funcții Galaxy AI. Aceste funcții sunt disponibile pentru testare și pentru cei care nu utilizează flagship-uri Galaxy. Pot fi alte modele Android sau iOS, prin aplicația Try Galaxy, care poate fi descărcată gratuit din Play Store sau App Store deopotrivă.

Reflectând asupra succesului campaniei „Overtake The Ordinary” de anul trecut, care a marcat începutul colaborării dintre Samsung și BMW, acest an aduce o continuare a acestei inițiative. Împreună, cele două branduri de top continuă să demonstreze cum tehnologia poate îmbogăți viața consumatorilor, oferind nu doar beneficii funcționale unice pe piață, ci și o experiență de utilizare la un nivel cu totul nou. Prin îmbinarea expertizei Samsung cu excelența BMW , utilizatorii pot descoperi noi moduri de a interacționa cu lumea înconjurătoare.

Puteți urmări aventura Bucureștiului uitat pe contul de YouTube Samsung România. De asemenea și pe conturile de social media ale ambasadorilor de brand implicați în campanie.

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde peste 30 de facilităţi de producţie la nivel mondial. Compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2023, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,55 milioane de automobile şi peste 209.000 de motociclete. În anul fiscal 2023, profitul brut a fost de 17,1 miliarde de euro, iar veniturile de 155,5 miliarde euro. La 31 decembrie 2023, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de aproximativ 154.950 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Compania stabilește traseul pentru viitor încă dintr-o fază incipientă şi în mod constant face ca dezvoltarea sustenabilă şi gestiunea eficientă a resurselor să fie o piesă centrală a direcţiei sale strategice, de la lanţul de aprovizionare, trecând prin producţie, până la finalul fazei de utilizare a tuturor produselor sale.