De puține ori se întâmplă ca Samsung să-și ceară scuze clienților pentru unele probleme ale produselor sale. Acum acest lucru s-a întâmplat. O scrisoare de scuze din partea companiei, semnată de vicepreședintele Diviziei DS Samsung Electronics, Jeon Young-hyun, a fost publicată ieri de Samsung Newsroom.
Ultima dată când Samsung și-a cerut public scuze a fost când Galaxy Note 7 a avut probleme din cauza bateriilor care au explodat. Atunci acel smartphone a fost retras de pe piață. A mai fost un caz când compania a recunoscut că Exynos 2100 are deficiențe, dar acea situație nu se compară cu scrisoare publicată ieri de site-ul oficial al companiei. Acum, din scrisoarea lui Jeon Young-hyun rezultă că sunt probleme cu Samsung DS (Device Solutions).
Probabil este timpul ca gigantul sud-coreean să învețe din această situație, iar acest lucru să fie un punct de cotitură pentru companie. Redăm mai jos, via SamsungNewsroom, conținutul acestei scrisori semnate de Jeon Young-hyun, vicepreședintele Diviziei DS Samsung Electronics.
Scrisoare de scuze din partea Samsung
Dragi clienți, investitori și angajați care iubesc întotdeauna Samsung Electronics,
“Astăzi, cei de la Samsung Electronics dorim să vă exprimăm mai întâi scuzele. Performanța care nu corespunde așteptărilor pieței a stârnit îngrijorări cu privire la competitivitatea tehnologică fundamentală și viitorul companiei. Mulți oameni vorbesc despre criza Samsung. Toată această responsabilitate revine nouă, care conducem”.
“Cu toate acestea, Samsung a avut întotdeauna o istorie de provocări, inovare și depășire a provocărilor care au transformat crizele în oportunități. Ne vom asigura că situația gravă cu care ne confruntăm acum devine o oportunitate pentru noi de a face un alt salt înainte.”
“Conducerea noastră va prelua conducerea în depășirea crizei. Mai presus de toate, vom restabili competitivitatea fundamentală a tehnologiei. Tehnologia și calitatea sunt viața noastră. Aceasta este mândria Samsung Electronics care nu poate fi niciodată compromisă. Vom asigura competitivitatea fundamentală mai degrabă decât soluții pe termen scurt. În plus, cred că noua tehnologie și competitivitatea perfectă sunt singurele modalități prin care compania poate face un salt înainte.”
“În al doilea rând, ne vom pregăti mai temeinic pentru viitor. Vom fi pionieri în viitor și vom reaprinde pasiunea noastră unică de a atinge obiectivele pe care ni le-am propus până la final. Ne vom reînarma cu un spirit provocator care se îndreaptă spre un obiectiv mai înalt, mai degrabă decât cu o mentalitate de castel care caută să protejeze ceea ce avem.”
Samsung vrea să-și demonstreze în continuare potențialul
“În al treilea rând, vom analiza din nou cultura organizațională și metodele de lucru și vom corecta imediat ceea ce trebuie corectat. Ne vom reconstrui cultura organizațională tradițională de încredere și comunicare. Dacă descoperim o problemă în domeniu, o vom expune și o vom discuta energic pentru a o îmbunătăți. În special, vom comunica în mod activ cu investitorii ori de câte ori vom avea ocazia.”
Dragi clienți, investitori și angajați,
“Sunt încrezător că, dacă ne provocăm cu înverșunare, putem transforma cu siguranță criza actuală într-o nouă oportunitate. Vă cerem sprijinul și încurajarea pentru ca Samsung Electronics să își poată demonstra încă o dată potențialul.”
Semnat: Vicepreședintele Diviziei DS Samsung Electronics, Jeon Young-hyun