Samsung extinde serviciul global de consultare în limbajul semnelor

332
Samsung extinde serviciul global de consultare in limbajul semnelor
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung este o companie care se respectă, care își respect clienți indiferent de unde provin și indiferent ce probleme au. Samsung Electronics oferă în prezent servicii de consiliere în limbajul semnelor în 40 de țări pentru a ajuta persoanele cu deficiențe de auz.

Acest serviciu este disponibil inclusiv în SUA, Brazilia, Marea Britanie, România, Franța, Rusia, Dubai și Indonezia. Compania sud-coreeană intenționează să ofere serviciul persoanelor cu deficiențe de auz în peste 50 de țări până la sfârșitul anului. Persoanele cu deficiențe de auz pot primi informații despre tabletele și telefoanele Samsung de la personal calificat.

Persoanele cu deficiențe de auz pot primi consiliere în timp real în limbajul semnelor de la consilierii în limbajul semnelor. Aceste persoane pot efectua apeluri video bidirecționale prin intermediul paginii de informații de pe Samsung.com.

Samsung a lansat recent serviciul în Serbia și Turcia

În plus, compania îmbunătățește continuu accesul la informațiile despre produse prin sprijinirea limbajului semnelor pentru conținutul online. Aceste pagini sunt vizitate frecvent de clienți și în consecință compania își extinde serviciile de consiliere în limbajul semnelor pentru persoanele cu deficiențe de auz și în magazinele și atelierele de reparații.

În Turcia, unde Samsung Electronic a introdus pentru prima dată serviciul de consiliere în limbajul semnelor în 2015, videoclipul promoțional al serviciului „Samsung Hearing Hands” a înregistrat peste 10 milioane de vizionări cumulate pe Facebook. Acest lucru a atras atenția presei locale și a șefului de cabinet al ministrului Economiei și Finanțelor care a transmis o scrisoare de mulțumire companiei Samsung.

Limbile semnelor nu sunt universale și nu sunt reciproc inteligibile între ele. Fiecare țară are, în general, propriul său limbaj gestual nativ, iar unele au mai mult de unul. Ediția din 2021 a Ethnologue enumeră 150 de limbi ale semnelor.

În plus, gigantul sud-coreean a introdus un nou serviciu în șapte țări, inclusiv în Statele Unite și Serbia, pe 23 septembrie, cu ocazia Zilei Mondiale a Limbajului semnelor, instituită de Națiunile Unite.

În Serbia, un serviciu în limbajul semnelor cu ajutorul unei tablete a fost înființat în cooperare cu Asociația pentru Surzi. Președintele Asociației pentru persoanele cu dizabilități a înmânat Samsung Electronics o placă de merit. Samsung Electronics intenționează să consolideze continuu activitățile de contribuție socială care iau în considerare persoanele dezavantajate social. În acest scop compania va organiza diverse activități de cooperare cu asociațiile persoanelor cu dizabilități din fiecare țară.

Kim Hyung-nam, șeful Samsung Electronics Global CS Center, a declarat, conform SamsungNewsroom: „Serviciul de consiliere în limbajul semnelor pentru persoanele cu deficiențe de auz își va îmbunătăți accesabilitatea. Vom continua să îmbunătățim și să extindem serviciile la punctele de contact cu clienții online și offline”.