Samsung The Wall Luxury – un nou televizor MicroLED

2590

Cu o lună în urmă la CES 2018, Samsung a dezvăluit primul său televizor MicroLED, pur și simplu intitulat The Wall. Samsung pare că intenționează să dezvăluie o altă variantă a televizorului recent lansat TV MicroLED. Compania Samsung Electronics a depus o cerere pentru o marcă comercială pentru The Wall Luxury.

La începutul acestui an, Samsung a prezentat un ecran de televiziune MicroLED de 146 inch (370,84 centimetri) la CES 2018 Las Vegas, denumit și Samsung The Wall. Ecranul TV gigantic este alcătuit din mai multe module, permițând extinderea ecranului la zeci de metri.

La începutul acestei luni, Samsung a introdus o versiune suplimentară a noului său televizor MicroLED, The Wall Professional, la ISE 2018 Amsterdam (Integrated Systems Events) 6 – 9 februarie 2018, cea mai mare expoziție comercială din Europa.

O recentă cerere pentru mărcă comercială indică faptul că Samsung va extinde în curând televizorul MicroLED, de data aceasta cu Samsung The Wall Luxury.

La 7 februarie 2018, Samsung Electronics a depus două cereri de marcă internațională la KIPRIS – Korea Industrial Property Rights Information Service adică Serviciul coreean pentru drepturile de proprietate intelectuală. Este o cerere pentru numele de The Wall Professional și una pentru The Wall Luxury. Cererea este pentru: „Ecrane digitale în format electronic, pentru televizoare și receptoare de televiziune„.

Samsung The Wall Professional a fost dezvoltat pentru piața de afaceri. La fel ca primul televizor MicroLED, dimensiunea standard este de 146 inch. În practică, este posibilă folosirea sau nu a modulelor, astfel încât să se poată ajunge, dacă se dorește, la orice format de ecran dorit.

În prezent nu se știe care sunt diferențele exacte dintre The Wall Luxury și The Wall Professional. S-ar putea ca varianta de lux să fie seria pentru consumatori iar cea profesională pentru firme.

Samsung pare să se deplaseze spre MicroLED, care se poate dovedi a fi o tehnologie câștigătoare pe termen lung. Ca și tehnologia OLED, pixelii MicroLED emit lumina proprie și, prin urmare, nu necesită lumină de fundal, așa cum fac modelele actuale de generație QLED de la Samsung. Acesta este un avantaj semnificativ în comparație cu tehnologia QLED a firmei Samsung, deoarece nu numai că îmbunătățește reproducerea și profunzimea culorilor, dar oferă și rapoarte de contrast infinite. Samsung va fi capabil să creeze televizoare mai subțiri și mai atractive datorită capacității de a elimina sistemele de iluminare din spate și, probabil, va continua să dezvolte diferite forme de ecrane.

Televizoare – Lista primelor 10 cele mai importante branduri producătoare de televizoare din lume în 2017 în ordinea clasării: 1.Samsung, 2.LG, 3.TCL (China), 4.Hisense (China), 5.Sony, 6.Skyworth (China), 7.TP Vision (Olanda), 8.Vizio (SUA), 9.Haier (China) și 10.Changhong (China).

De altfel, aceasta nu este singura inovație TV la care lucrează compania sud-coreenă. Compania a făcut mai multe cereri de mărci comerciale pentru produse legate de televiziune în ultimele două luni, cum ar fi Super Size și Giant TV. În plus, Samsung pare a fi în lucru cu un Cinema TV, pentru ca privitorii să poată fi puși în fața unei vizionări exact ca la cinema, pentru că au fost depuse cereri de marcă pentru Cinema TV, Cinemascope TV, Cine TV și Panoramic Sound.