Satisfacție mai mică a clienților cu iPhone X decât la cei cu Galaxy S8

1545

Smartphone-ul Apple iPhone X obține un scor, privind satisfacția clienților, mult mai mic decât celelalte smartphone-uri ale mărcii, cum ar fi iPhone 7 Plus sau iPhone 8, dar și față de concurenți precum Samsung Galaxy S8 sau Samsung Galaxy S7. Pentru a justifica acest scor dezamăgitor, studiul efectuat menționează una dintre cauze prețul exorbitant al smartphone-ului Apple.

Conform unui studiu de piață privind rata de satisfacție a clienților în materie de telefoane mobile, efectuat de Tech.pinions luna trecută, rata de satisfacție a iPhone-ului X este de până la 97%. Printre punctele bune ale smartphone-ului, utilizatorii evidențiază designul, viteza, performanța senzorului său dual foto și identificarea facială. Rata generală de satisfacție este ușor redusă de către Siri, considerat cel mai prost asistent vocal de pe piață.

Cu toate acestea, potrivit unui alt studiu de piață realizat de American Satisfaction Index pe un eșantion de 45.000 de utilizatori între aprilie 2017 și martie 2018, rata de satisfacție a clienților iPhone X este mult mai scăzută decât se aștepta, procentul este de doar 80%. Deasupra lui Apple iPhone X găsim, printre alte telefoane, pe Samsung Galaxy S7, Galaxy S6 , Galaxy Note 5, Apple iPhone 6 Plus, LG G4, iPhone 8, Samsung Galaxy S8 și iPhone 7 Plus. În domeniul satisfacției clienților, smartphone-urile produse de Samsung și Apple domină partea superioară a topului și își iau partea leului.

De altfel din ce vedem în acest tabel smartphone-urile Samsung ocupă nu mai puțin de cinci locuri din primele zece poziții, de fapt 6 telefoane din primele 11 sunt acolo!

Apple are ca Director General pe Timothy Donald „Tim” Cook din 24 august 2011. După o carieră anterioară la IBM și Compaq, Cook s-a alăturat firmei Apple în 1998. În martie 2015 a declarat că va dona întreaga avere pentru scopuri caritabile. A fost inclus în top 100 cele mai influente persoane din lume în 2015.

Potrivit unui studiu LikeFolio, proprietarii de Samsung Galaxy împărtășesc cele mai multe opinii pozitive despre smartphone-urile lor pe rețelele sociale decât cei care au cumpărat un iPhone.

Pentru Apple iPhone X, lansat la sfârșitul anului 2017 la un preț de 1159 €, este un scor dezamăgitor. Studiul afirmă că prețul de vânzare al smartphone-ului, printre altele, scade rata de satisfacție a clienților. Pentru consumatori „caracteristicile iPhone X nu sunt suficiente pentru a compensa prețul său„. Potrivit unui studiu al Strategy Analytics, utilizatorii unui Samsung Galaxy S8 care au trecut la iPhone X regretau prețul prea mare și faptul că nu oferă multe în plus. Nimic nu justifică cei 1159 € cheltuiți pentru acest smartphone.

În ciuda poziției iPhone-ului său, Apple reușește să dețină primul loc în acest top, în fața companiei Samsung dar, datorită unui model mai vechi iPhone 7 Plus, care se bucură de o rată de satisfacție excepțională de 85!

SURSĂPhonAndroid