Un sondaj al mărcilor arată secretul succesului companiei Samsung

1957
Samsung - Indexul Global al Simplităţii Mărcilor - ilovesamsung.ro

Toţi producătorii de smartphone-uri încercă prin orice mijloace să devanseze compania Apple şi succesul incredibil pe care l-a avut cu telefonul Apple iPhone. Samsung însă a mai marcat o victorie împotriva lor la Indexul Global al Simplităţii Mărcilor 2013. Potrivit indexului de simplitate Siegel& Gale, Samsung nu doar i-a devansat pe cei de la Apple ci a şi ajuns deasupra tuturor producătorilor de smartphone-uri, inclusiv deasupra celor de la Nokia şi LG.

Dacă e să comparăm aceste rezultate cu cele de anul trecut, vom vedea că atunci compania americană Apple a fost pe poziţia 7 în timp ce Samsung nici măcar nu a intrat în primele 10. Acum, gigantul high-tech sud-coreean este pe poziţia 8, în timp ce Apple a căzut pe locul 19.

Ascensiunea companiei sud-coreene se datorează și varietății produselor sale, produse care se adresează unei mari varietăți de consumatori dar și calității acestor produse. Pentru a ajunge o firmă de top, în orice domeniu, calitatea și durabilitatea produselor trebuie să fie ireproșabilă. Samsung știe foarte bine acest lucru și procedează în consecință.

Indexul de simplitate este un sondaj adresat consumatorilor care măsoară uşurinţa cu care aceştia folosesc diferite mărci în funcţie de simplitatea sau complexitatea „produselor, serviciilor, interacţiunii şi comunicaţiei în relaţia cu partenerii”.