Utilizatorii de Galaxy Note 7 contestă hotărârea instanței în favoarea Samsung

1290
Potrivit ziarului The Korea Herald, prin pagina economică The Investor, un grup de utilizatori ai smarphone-ului Galaxy Note 7, vor contesta și vor continua să lupte împotriva gigantului high-tech sud-coreean, potrivit unei firme de avocatură care reprezintă utilizatorii. Acești utilizatori de telefoane mobile sunt cei care au pierdut procesul împotriva firmei Samsung Electronics, intentat pentru daunele provocate de smartphone-ul Galaxy Note 7 ca urmare a autoaprinderii cauzate de problemele bateriei. După o serie de probleme cu Galaxy Note 7, Samsung a lansat programe de înlocuire și mai apoi de retragere pentru Note 7. Nemulțumiți de astfel de măsuri, unii posesori, probabil fani înrăiți ai gamei Note, au intentat un proces de acțiune împotriva companiei la sfârșitul anului trecut, căutând să primească compensații de la firma Samsung Electronics în valoare totală de peste 935 milioane de won, adică 815.000 dolari USD.

Won (KRW) este unitatea monetară oficială a Coreei de Sud. Un won este împărțit în 100 de jeoni. Won-ul a fost pentru prima data folosit între anii 1902 și 1910. Tot won se numește și moneda nord-coreeană dar are alt cod internațional (KPW). Salariul mediu în Corea de Sud este echivalentul a aproximativ 70.000 de dolari pe an.

Acești utilizatori de Galaxy Note 7 susțin că firma Samsung Electronics le-a cauzat neplăceri, deoarece au trebuit să meargă de mai multe ori la centrele de service post-vânzare pe cheltuiala și în timpul lor. „Vrem să atacăm decizia instanței„, a declarat un oficial de la Harvest Law Office, societatea de avocați care conduce procesul, pentru ziarul The Korea Herald, după ce instanța a decis în favoarea gigantului tehnic sud-coreean Samsung. „Avocații firmei noastre vor discuta despre aceste litigii cu firma Samsung în zilele următoare”, a declarat același reprezentant al societăți de avocatură. Un recurs poate fi depus în termen de două săptămâni de la prima decizie a instanței. Cei mai mulți observatori din domeniul telefoniei mobile au lăudat modul în care Samsung a gestionat problema lui Galaxy Note 7 începând de la atenționările lansate către utilizatori până la retragerea telefonului de pe piață. Aproximativ 4,3 milioane de unități din originalul Samsung Galaxy Note 7 au fost retrase, iar aproximativ 400.000 dintre acestea au fost renovate și vândute pe piața locală sub denumirea de Samsung Galaxy Note 7 FE. Samsung a lansat programul de schimb pentru telefonul Galaxy Note 7 până în luna aprilie a acestui an, în cadrul căruia utilizatorii ar fi putut înlocui telefoanele Note 7 cu orice alt telefon Samsung la alegerea lor. Au fost acordate rambursări celor care nu au vrut înlocuirea telefoanelor. Au fost posesori de Note 7 care nu au dorit să renunțe la acest telefon cu riscul de a folosi smartphone-ul doar pe post de press papir.
VIATheInvestor.co.kr