Vânzările de TV premium vor crește în 2018, Samsung în frunte

8549

Datele din domeniul producției și vânzării de televizoare arată că piața mondială a televizoarelor premium de 75 inch și mai mari va crește brusc în anul 2018. Se așteaptă ca Samsung să conducă în continuare această creștere, ceea ce înseamnă că pariul său pe televizoarele premium, de mari dimensiuni, va aduce dividende serioase pentru companie.

Firma de cercetare de piață IHS Markit a făcut publice date, preluate de Sammobile, care arată că vânzările globale de televizoare premium de 75 inch (190,5 cm.) și mai mari vor atinge 1,69 milioane de unități în 2018. Acest lucru înseamnă că vânzările vor crește brusc de la aproximativ 1,15 milioane de unități estimate pentru 2017.

Cererea pentru televizoarele premium probabil nu va ajunge la nivelul maxim în acest an, posibil nici în anul viitor. Se așteaptă să crească constant și în următorii ani, ajungând probabil la peste 3,38 milioane de unități în anul 2020. Samsung s-a concentrat pe televizoarele premium și strategia sa pare să fie eficientă.

Se estimează că Samsung Electronics a vândut peste 151.800 unități de televizoare de 75 inch și mai mari numai în al treilea trimestru al anului 2017. Televizoarele premium au reprezentat 8,1% din vânzările de televizoare combinate ale firmei Samsung în trimestrul III 2017, de la un procent de 3,2% în primul trimestru al anului 2017.

Sony Corp. a reușit să vândă 79.700 de unități, în timp ce LG Electronics a reușit să vândă numai 34.900 de unități, potrivit datelor furnizate firma IHS Markit.

IHS Markit Ltd. – Information Handling Services Markit fost fondată în 1959 în Londra, Marea Britanie. IHS Markit este lider mondial în furnizarea de informații, analize și expertize pentru principalele industrii și piețe din întreaga lume. Are peste 13.000 de angajați, experți în toate domeniile economiei și tehnologiei.

Piața globală a înregistrat o expansiune puternică a vânzărilor de televizoare premium pe parcursul anului 2017, vânzările de televizoare de 75 inci și mai mari ajungând la 290.800 de unități pentru al treilea trimestru, în creștere față de 172.400 de unități vândute în perioada ianuarie-martie.

În timp ce creșterea pieței mondiale de televiziune rămâne lentă din cauza intrării pe piață a telefoanelor inteligente, vânzările de televizoare premium continuă să crească treptat„, a afirmat un expert din această industrie. Și a continuat:”Strategia Samsung Electronics de a se concentra pe produse de 75 inch și mai mari pare a fi foarte eficientă„.

Samsung va lansa televizoare premium noi la Consumer Electronics Show 2018 din Las Vegas. Nu va fi surprinzător dacă vom vedea săptămâna viitoare noi modele de mari premium de la compania sud-coreeană.