Samsung a susținut că se așteaptă ca vânzările Galaxy S9 să depășească performanța lui Galaxy S8. Dar, după răspunsul pieței din țara sa natală Coreea de Sud, această speranță a companiei Samsung nu e la nivelul așteptărilor.
Nu după mult timp de la prezentarea și lansarea lui Galaxy S9 și S9+, scriam pe acest site că sud-coreenii nu au fost prea entuziaști în ceea ce privește noile smartphone-uri de la Samsung.
Explicația este una foarte simplă, cumpărătorii sud-coreeni au considerat că noile dispozitive din gama Galaxy S nu aduc nicio schimbare majoră față de Samsung Galaxy S8. Galaxy A8 (2018) a fost de fapt smartphone-ul Samsung cel mai bine vândut în Coreea de Sud la acel moment.
Samsung a dezvăluit acum că vânzările lui Galaxy S9 în Coreea de Sud au depășit un milion de unități în această săptămână, la aproape două luni de la lansarea telefonului în martie. Aceasta este prima dată când compania a făcut publice cifrele de vânzări pentru S9 din Coreea de Sud după multe speculații despre performanțele sub așteptări ale telefonului în țara dimineților liniștite. Informația vine din pagina economică a ziarului The Korea Herald, The Investor, preluată de site-ul olandez SamMobile.
Am scris acum mai bine de două săptămâni că vânzările lui Galaxy S9 au fost de aproximativ 707.000 de unități de la lansare până la acea dată, a fost cea mai mică cifră pentru un dispozitiv Samsung Galaxy S de vârf. Informațiile avute atunci au scos în evidență încă o dată o lipsă de schimbări substanțiale pe Galaxy S9, ca factor major în spatele vânzărilor lente ale celui mai recent telefon Samsung de vârf. Unii au indicat, de asemenea, prețul ridicat ca fiind un alt factor pentru care dispozitivul nu se vinde bine.
Galaxy S9 a fost lansat pe 16 martie și a trebuit să treacă aproape aproape două luni pentru a vinde 1 milion de unități în țara de origine a companiei Samsung. Galaxy S8 a reușit să atingă această cifră în doar 37 de zile de la lansarea sa anul trecut. Este evident că Samsung Galaxy S9 nu depășește performanța lui Galaxy S8 în Coreea de Sud.
Samsung a prezentat recent Samsung Galaxy S9 Red, ediția roșie a smartphone-urilor Galaxy S9 în China, în intenția de a spori vânzările dispozitivului. Samsung S9 Red este, de asemenea, de așteptat să ajungă pe piața locală din Coreea de Sud în curând.
Unul din atuurile lui Galaxy S9 este capacitatea acestuia să fotografieze mai bine în condiții de lumină scăzută deoarece camera sa principală folosește o diafragmă variabilă care poate comuta automat sau manual între f/1,5 și f/2,4. Alte caracteristici notabile includ îmbunătățirea platformei de inteligență artificială Bixby împreună cu un AR Emoji, care utilizează tehnologia realității augmentate.
Samsung încă nu a dezvăluit cifrele globale de vânzări pentru Galaxy S9 și S9+.