Cum să scapi de atenționarea „Umiditate detectată” pe telefoanele Galaxy

3744
Cum scapi de atentionarea Umiditate detectata pe telefoanele Galaxy
Sursă foto: via Makeuseof

Vederea mesajelor de avertizare cu privire la detectarea umidității în portul USB de pe dispozitivul Samsung sau a vedea frecvent o pictogramă ca un strop de apă poate fi enervant. Această pictogramă „Moisture Detected – Umiditate detectată” vă avertizează că a fost detectată umiditate în portul de încărcare.

În cele mai multe cazuri, telefonul dvs. pur și simplu vă informează că există umiditate în portul de încărcare. Dar uneori, acest mesaj „Moisture Detected – Umiditate detectată” poate fi o alarmă falsă. Oricum, cum poți scăpa de pictograma strop de apă sau de alarma de eroare de pe telefonul tău Samsung? Mai jos, via Makeuseof, vă recomandăm să încercați aceste remedieri.

Ce trebuie să faceți dacă vedeți pe ecran Moisture Detected – Umiditate detectată?

Deci, ce trebuie să faceți dacă aveți apă în portul de încărcare? Pictograma strop de apă apare deoarece aveți umezeală în portul de încărcare și trebuie să vă ocupați de asta pentru a dezactiva mesajul. Nu veți putea să vă încărcați telefonul folosind un cablu până când nu rezolvați problema. Iată cum:

  • Deconectați încărcătorul: după ce vedeți pictograma strop de apă, deconectați încărcătorul. Cel mai bine este să nu încercați să vă încărcați telefonul cu umezeală în el, deoarece asta poate complica problemele. Este posibil să fiți electrocutat sau să vă deteriorați dispozitivul.
  • Uscați portul de încărcare: după ce ați deconectat încărcătorul, îndepărtați umezeala din portul de încărcare. Opriți telefonul și curățați portul de încărcare cu o cârpă uscată, un șervețel, un tampon de bumbac sau un absorbant de umiditate precum silicagel.

Puteți introduce ușor tamponul de bumbac spre interior pentru a absorbi toată umezeala din portul de încărcare. Fiți cât mai delicat când faceți acest lucru și nu împingeți prea adânc, deoarece riscați să vă deteriorați portul de încărcare. De asemenea, nu scuturați telefonul foarte puternic pentru a elimina umezeala, deoarece acest lucru poate deteriora dispozitivul.

Există un mit popular conform căruia punerea dispozitivelor care au luat apă într-un bol de orez absoarbe umezeala. Nu este bine. Introducerea telefonului cu portul de încărcare în orez va provoca mai mult rău decât bine. Cel mai bine este să acoperiți portul telefonului cu pliculețe cu silicagel. Sau și mai bine este să aștepți să se usuce portul în mod natural în timp, într-o zonă bine ventilată.

Între timp puteți folosi un încărcător wireless dacă aveți nevoie urgentă de mai multă baterie. Odată ce portul se usucă, conectați încărcătorul și veți constata că avertismentul de umiditate a dispărut.

Ce faceți dacă o eroare provoacă mesajul „Umiditate detectată – Moisture Detected

Unele avertismente de umiditate sunt declanșate prematur din cauza unei erori sau a unei defecțiuni software. Iată mai jos cum puteți remedia această problemă:

1. Reporniți dispozitivul cu încărcătorul conectat. Dacă portul de încărcare este uscat și conectați încărcătorul și vedeți mesajul „Umiditate detectată – Moisture Detected” pe telefon, luați în considerare repornirea forțată a dispozitivului.

De obicei, puteți reporni telefonul apăsând butonul de pornire/blocare timp de până la 30 de secunde până când ecranul se stinge și repornește. Țineți încărcătorul conectat în timp ce faceți acest lucru. O simplă repornire poate șterge erori temporare și posibile erori care declanșează avertismentul de umiditate.

2. Dezactivați încărcarea rapidă. Unii utilizatori spun că avertismentele de umiditate apar pentru prima dată pe telefoanele Samsung în timpul încărcării rapide. Dacă aceasta este o problemă pe care o vedeți, puteți dezactiva încărcarea rapidă pentru a vedea dacă vă ajută.

  • Mergeți la Setări în telefonul Galaxy, derulați în jos și atingeți Îngrijire dispozitiv.
  • Atingeți Baterie și selectați Încărcare.
  • Opriți comutatorul de încărcare rapidă.

Dezactivarea încărcării rapide va face ca telefonul să se încarce mai lent, așa că nu este o soluție pe termen lung. Dacă remedierea funcționează, încercați să activați din nou încărcarea rapidă pentru a vedea dacă problema revine. Ca regulă generală, încărcarea rapidă nu are dezavantaje.

Goliți memoria Cache USB și oprirea forțată a sistemului Android

3. Goliți memoria cache USB din Setări. Dacă încă primiți mesajul de eroare „Umiditate detectată” după ce telefonul este uscat, luați în considerare ștergerea datelor din memoria cache USB din setările telefonului. În timp, memoria cache USB se poate înșela, provocând probleme cu conexiunile USB și declanșând pictograma strop de apă. Iată cum să ștergeți memoria cache USB de pe telefonul Samsung:

  • Accesați Setări și căutați Aplicații.
  • Atingeți cele trei puncte verticale din colțul din dreapta sus și apăsați pe Afișare aplicații de sistem.
  • Găsiți și atingeți Setări USB.
  • Atingeți Stocare și atingeți opțiunea Golire cache din colțul din dreapta jos al ecranului.

4. Oprire forțată a sistemului Android. O altă modalitate de a elimina un mesaj de eroare nejustificat „Umiditate detectată” este oprirea forțată a sistemului Android. Iată cum:

  • Deschideți aplicația Setări pe telefon, apoi derulați în jos și atingeți Aplicații.
  • Atingeți cele trei puncte verticale din colțul din dreapta sus și apăsați pe Afișare aplicații de sistem.
  • Găsiți și atingeți Sistemul Android.
  • Atingeți opțiunea Oprire forțată și reporniți dispozitivul Android.

Oprirea forțată a sistemului Android este o opțiune de ultimă oră, deoarece nu este pe deplin recomandată! Ar putea lăsa dispozitivul instabil. Această opțiune va închide toate procesele active de pe dispozitivul dvs. Samsung, inclusiv aplicațiile care rulează în fundal. Acesta este motivul pentru care cel mai bine este să reporniți după ce ați făcut-o.

Remediați avertismentul Samsung privind umiditatea detectată

Vederea avertismentului Moisture Detected – Umiditate detectată pe telefonul Samsung Galaxy poate fi o experiență tulburătoare. Poate face ca telefonul să nu mai funcționeze corect. Chiar dacă cele mai multe telefoane Galaxy sunt certificate IP68 sau IP67, de exemplu seria Galaxy S23, Galaxy S22, telefoanele Galaxy Z Fold sau Galaxy Z Flip, dar și Galaxy A54 sau Galaxy A34, luați în considerare această atenționare.

Cu toate acestea, puteți remedia această problemă prin curățarea și uscarea portului de încărcare. Dacă erorile persistă, poate fi și o alarmă falsă. Atunci puteți șterge memoria cache USB și puteți reporni complet telefonul pentru a rezolva problema. Dacă nimic nu funcționează, instalarea următoarei actualizări de software pe care o primește telefonul s-ar putea să o rezolve sau contactați asistența Samsung pentru mai mult ajutor.