Cum verifici dacă telefonul Samsung Galaxy este într-o stare excelentă

568
Cum sa verifici daca telefonul Samsung Galaxy este in stare excelenta
Sursa foto: galaxyclub.nl

Smartphone-urile Samsung Galaxy și nu numai, sunt dispozitive foarte complexe. Sunt pline cu tot felul de tehnologii mai puțin sau mai mult avansate. Chiar dacă sunt încă destul de fragile și sensibile le luăm cu noi peste tot toată ziua, practic nu plecăm de acasă fără ele. Pe o bicicletă, când alergăm, în ploaie și mergând pe drumuri accidentate de pământ, de exemplu. Dar uneori, desigur, ceva se poate întâmpla cu micile minuni tehnologice să aibă probleme.

Știi că poți testa cu ușurință dacă telefonul tău Samsung Galaxy este sută la sută în ordine? Datorită câtorva funcții de diagnosticare la îndemână, poți verifica singur dacă totul funcționează corect. Prin urmare, fiecare telefon Samsung semi-recent conține o aplicație cu o funcție extinsă de diagnosticare: Samsung Members. Pentru a putea folosi cele mai utile funcții ale acestei aplicații, trebuie să fii autentificat cu un cont Samsung. Și una dintre cele mai utile caracteristici este Diagnostics.

Cu Samsung Diagnostics aveți o listă generală de diagnostice pe care le puteți aplica tuturor părților telefonului dvs. Potrivit GalaxyClub, în funcție de modelul tău de Samsung Galaxy, acestea sunt undeva între 23 și 27 de teste. De la cipul NFC, la camerele foto, de la stratul sensibil la atingere de pe ecran, la senzorul de amprentă și căști – și tot ce se află între ele se pot testa și diagnostica. Puteți rula testele individual sau pur și simplu parcurgeți întreaga listă atingând Testați toate. Unele teste funcționează singure, dar altele vă cer să le porniți.

Verificați dacă telefonul Samsung Galaxy este într-o stare bună

Dacă aplicația dvs. Samsung Members nu are opțiunea Diagnostice, trebuie să actualizați aplicația la cea mai recentă versiune. Puteți face acest lucru, de exemplu, prin Galaxy Store. Dacă nu aveți chef, puteți găsi toate testele direct în Asistență.

Dar, după test ce se întâmplă dacă ceva nu funcționează corect? Ce se întâmplă dacă se confirmă o suspiciune sau apare un defect neașteptat? În acest caz poți face o serie de lucruri. Prin intermediul ecranului Asistență din Samsung Members puteți verifica opțiunile de la rubrica Întrebări frecvente și opțiunea Defecte și daune pentru sfaturi despre probleme specifice.

De asemenea, poți derula puțin mai departe până când vezi opțiunile Chat text și Asistență la distanță. Prima îți permite să contactezi Samsung prin Facebook Messenger. A doua opțiune îți solicită să instalezi aplicația Remote Support, astfel încât un tehnician Samsung să poată investiga ce nu merge.

Desigur, unele lucruri nu pot fi reparate de la distanță. În acest caz, trebuie să te prezinți la magazinul de unde ați cumpărat dispozitivul pentru o eventuală reparație în cadrul garanției. Sau puteți contacta în continuare Samsung pentru a vedea care sunt opțiunile dvs.