AI folosită de Coca-Cola pentru a crea o băutură cu gustul „viitorului”

332
Coca-Cola
Sursa foto: The Coca-Cola Company

Scriem tot destul de mult în ultimul timp despre WhatsApp și AI – Artificial Intelligence. WhatsApp este cea mai folosită aplicației de mesagerie și este prezentă pe toate telefoanele celui mai mare producător de telefoane mobile din lume, Samsung. În același timp AI este viitorul și fără Inteligența Artificială nu știm cum va arăta viitorul mobil, dar și al lumii. Acum avem o informație inedită: Coca Cola a folosit AI pentru a crea băutura viitorului!

Dacă nu ești un fan absolut, probabil nu știi de existența sucursalei Coca-Cola Creations a celebrului brand de băuturi răcoritoare. Este posibil să găsiți acolo modele în ediție limitată, precum Coca-Cola Zero Sugar Byte sau Coca-Cola Ultimate în culorile jocului video League of Legends. Este surprinzător și, evident, este departe de a se termina. Până acum Samsung nu a colaborat cu americanii de la Coca-Cola. Dar în viitor poate vedem și un Galaxy Z Fold 6 sau Galaxy Z Fold 7 Coca-Cola Edition.

Băutura Coca-Cola Y3000 a fost creată de AI

Celebra compania americană lansează acum Y3000, o băutură creată parțial de inteligența artificială. Ideea este de a permite consumatorilor să „guste viitorul”. Compania a anunțat lansarea Coca-Cola Zero Sugar Y3000. Particularitatea acestei băuturi? Ea a fost creată folosind inteligența artificială pentru a oferi „gustul viitorului”.

„Coca-Cola Y3000 Zero Sugar a fost creată împreună cu inteligența umană și artificială prin înțelegerea modului în care fanii văd viitorul prin emoții, aspirații, culori, arome și multe altele. Perspectivele fanilor din întreaga lume, combinate cu perspectivele culese din inteligența artificială, au inspirat compania din Atlanta, Georgia, SUA să creeze gustul unic al lui Y3000”, se arată în comunicatul companiei americane, potrivit PhonAndroid.

The Coca-Cola Company a avut un venit de 43 de miliarde de dolari în 2022, cu un venit net de 9,5 miliarde de dolari. Mexic, Statele Unite și Brazilia sunt țările unde consumul de Coca-Cola pe cap de locuitor este cel mai mare din lume.

Designul băuturii, de asemenea, a fost conceput parțial cu ajutorul AI. Acest design evocă un „lichid în stare de transformare și evoluție, comunicat prin schimbări de formă și culoare care subliniază un viitor pozitiv”. Pe sticlă sau cutie, un cod QR oferă acces la Coca‑Cola Creations Hub și la un filtru foto folosind AI. Toate acestea permit „să ne imaginăm cum ar putea arăta realitatea actuală în viitor”.

Nu este prima dată când inteligența artificială este folosită în lumea alimentară sau a băuturilor. De exemplu, în Franța, o companie îl folosește pentru a face brânzeturi pe bază de plante. Noua băutură va fi disponibilă în mai multe regiuni din lume, inclusiv în Europa. Prețul său nu a fost încă anunțat.